Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1598
Se her: http://electroworld.no.msn.com/artic...mentid=7892503


er dette sant?

vil det si at vi ikke kan gå inn på f.eks YouTube, microsoft sine sider (blant anna msn og xbox sine hjemmesider)

??


hva tror dere?
Sist endret av Karikuren; 26. mars 2008 kl. 15:44.
Oi helvette, blir redtube.com borte da ?
Trådstarter
48 1
ja sikkert hvis det er amerikansk!
nedtur det der da
Så var det det igjen da.. Lese hele artikkelen, og lese den skikkelig.

Sitat av Fra linken
I Norge tas derimot situasjonen med ro. Vår største nettleverandør Telenor har ingen samarbeidsavtaler med hverken Telia Sonera eller Cogent.

De frykter derfor ikke at selskapenes krangel vil ramme norske kunder.
Vis hele sitatet...
Der står det fint at det ikke vil ramme de som har Telenor, og de eier ihvertfall så vidt jeg vet, hele det norske bakkenettet(?)
Som oftest, finner "slangen" en vei utenom. Ikke noe å stresse med. Du trenger i tilfelle bare en amerikansk proxy.
Sitat av Xasma
Så var det det igjen da.. Lese hele artikkelen, og lese den skikkelig.

Der står det fint at det ikke vil ramme de som har Telenor, og de eier ihvertfall så vidt jeg vet, hele det norske bakkenettet(?)
Vis hele sitatet...
Enig der, ikke ta alt man leser for god fisk. Ihvertfall ikke hvis man ikke har lest hele saken.

Dog, av alt du kunne tenke på var redtube det første som fallt deg inn? Gat laid.
Trådstarter
48 1
Hva med folka som har Tele2 og Nextgentel? Vil de bli rammet? Det har noen av vennene mine!!

Og si det sånn at HVIS det skulle bli sperra da, kunne de med Tele2 og Nextgentel gå inn på google, Youtube, msn og sånt da?
Sitat av Karikuren
Hva med folka som har Tele2 og Nextgentel? Vil de bli rammet? Det har noen av vennene mine!!

Og si det sånn at HVIS det skulle bli sperra da, kunne de med Tele2 og Nextgentel gå inn på google, Youtube, msn og sånt da?
Vis hele sitatet...
Herregud, les hva som ser krevet ovenfor nå da.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Linken i starterpost
Ingen konsekvens for Telenor
I Norge tas derimot situasjonen med ro. Vår største nettleverandør Telenor har ingen samarbeidsavtaler med hverken Telia Sonera eller Cogent.

De frykter derfor ikke at selskapenes krangel vil ramme norske kunder.

- Etter vår vurdering, har ikke denne saken noen konsekvens for Telenor og Telenors kunder. Telenor benytter for tiden ikke Telia eller Cogent som leverandør av Internett-kapasitet, opplyser informasjonssjef hos Telenor, Anders Krokan, til Teknofil per mail.
Vis hele sitatet...
Det var det?