Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1471
Hei folkens!

Finnes det noen fremgangsmetode for krystallisere amfetamin/metamfetamin?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror svaret er nei, men innrømmer at jeg ikke er noen kjemiker. Såvidt jeg vet krystalliserer man pseudo-efedrin som man finner i de fleste forkjølelsesmedisiner i utlandet uten resept. Pseudo-efedrin er ikke det samme preparatet som efedrinen som er utgfangspunktet til tradisjonell amf eller meth. Forøvrig finnes masse kunnskap inne på reddit
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ehm, Methamfetamin ER crystal meth.

Det du kanskje er ute etter er såkallt "vasking", der man bruker løsemiddel til å fjerne urenheter sånn man sitter igjen med mest mulig rene krystaller.
Bluelight Acetone Washing instructions - her er en av mange guider på å gjøre dette.
Du burde ha et minimum av labteknikk innabords: Elementære ting som å vite om gasser, ventilasjon, hvor brannfarlig disse tingene er og slikt. Jeg påstår ikke at det skjer akkurat deg, men med så mye dumt folk gjør til daglig ser jeg ikke på en slik advarsel som feilsplassert.