Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 9815
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Slang sammen et par nye fargetema som de som ønsker det kan ta i bruk på nettstedet.

Gå til følgende side og scroll til bunnen for å finne de ulike fargetemaene.
https://freak.no/forum/profile.php?do=editoptions

Jeg har brukt minimalt med tid på dem, så det er nok et par farger som henger igjen her og der.
Sist endret av nso; 25. april 2016 kl. 05:34.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Forum-fargene som de er nå har alt for høy kontrast, kjenner jeg får hodepine bare av å se stille på frontsiden. Ikke ment som en klage men feedback Spennende med mye forandringer i det siste, keep it up!

PS: Ser dere har prøvd mye forskjellig i kveld så regner med at dette ikke er permanent, men ville bare si fra at denne var drøy.
Sist endret av SoppVandreren; 28. september 2016 kl. 22:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har prøvd ut Freaky Green nå, og jeg liker det! Keep it up!
Old Skewl er nesten for behagelig
Hva med å arrangere en konkurranse der deltakerne for muligheten til å sende inn egen CSS fil, også ha avstemning etterpå og den med beste fargekombinasjon får CSS filen lagt til i listen over Themes? Jeg er sikker på at det er mange her på bruket som er rå-gode på design og fargekombinasjoner. Jeg kan se mange fordeler med det.

Selv er jeg ikke hverken designer eller spesielt anlagt til det, men jeg hadde sikkert deltatt for morro skyld.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Hva med å arrangere en konkurranse der deltakerne for muligheten til å sende inn egen CSS fil, også ha avstemning etterpå og den med beste fargekombinasjon får CSS filen lagt til i listen over Themes? Jeg er sikker på at det er mange her på bruket som er rå-gode på design og fargekombinasjoner. Jeg kan se mange fordeler med det.

Selv er jeg ikke hverken designer eller spesielt anlagt til det, men jeg hadde sikkert deltatt for morro skyld.
Vis hele sitatet...
Dette hadde vært genialt!
For å enkelt snekre sammen fete fargekombinasjoner er paletton.com/ en kjempenyttig nettside

Freaky Green var forresten fresh af
Sist endret av Morty Mali; 30. september 2016 kl. 01:24.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Slike konkurranser høres alltid skikkelig kewle ut, men det er sjelden det blir noe flott utav det. Har du forslag til fargetema er det bare å sende det inn. =)

Nå er det forresten lettere å endre hvilket man bruker, vha. knappene nederst til høyre på hver side.