Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1029
Hei!

Jeg driver å leter litt rundt etter en god vaporizer til en grei penge. Akkurat nå heller jeg mest mot da buddha vaporizer, men på edit er det to produkter som tilsynelatene virker helt like.

http://www.everyonedoesit.com/online...-vaporizer.cfm

Er det noe åpenlyse forskjeller jeg ikke legger merke til?

edit: Er det noen problemer med å bestille dette fra utlandet?
Sist endret av Membranplan; 17. desember 2012 kl. 21:05.
Kjøp deg heller en Volcano Vaporizer.
Bestiller du fra utlandet kan prisen fort bli like dyr som i norge, da du må betale tollavgift. Husker ikke hvor mange %, men med ett kjapt google søk, så finner du nok ut.
Hvis du først skal bruke såpass mye penger, hvorfor ikke kjøpe en MFLB?
Har selv vært på utkikk etter en vape og siden en venn av meg har MFLB har jeg lyst på en annen. Har brukt mye tid på å finne en portabel vape som er like god, men det finnes tydligvis ikke.
Kan anbefale MFLB, den får jobben gjort.
Sist endret av PerPerPerPer; 17. desember 2012 kl. 21:23.
Har du sett på Pax?
Får finfin kritikk på r/vaporents
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hvis du først skal bruke såpass mye penger, hvorfor ikke kjøpe en MFLB?
Har selv vært på utkikk etter en vape og siden en venn av meg har MFLB har jeg lyst på en annen. Har brukt mye tid på å finne en portabel vape som er like god, men det finnes tydligvis ikke.
Kan anbefale MFLB, den får jobben gjort.
Vis hele sitatet...
Etter litt google search så fant jeg ut at det å bruke hasj i MFLB kan være en dårlig ide, det trenger ikke å være det, men kan det.

Use hashish at own risk


Noen som vet om en vaporizer som er billig, bra og fungerer godt med både hasj og grønt?