Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1100
Noen bilder når jeg lastet inn fra kameraet
dem er tatt med nikon d40
husker desverre ikke EXIF

første bildet ble tatt kun til Profilbilde på facebook, jeg ble fornøyd med det og redigeringen, men hva syntes dere andre?

Bilde 1:
http://img380.imageshack.us/img380/4723/megisofaenlk9.th.jpghttp://img380.imageshack.us/images/thpix.gif

Dette bildet er det egentlig ikke noe spess med:P
det var ett random shot som jeg tok med selvutløser når vi loka ute i snøen,
syntes egnetlig det ble bra, med tanke på fokus og annsiktsutrykk, og nå skal jeg bare si det, ja, jeg er bonde!


Bilde 2:
http://img442.imageshack.us/img442/1071/dsc0110752x500kv3.th.jpg


kansje teit og poste dette uten exif, men følte for og poste
Ehm.

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Er det lov å være lite konstruktiv, og si at bildene sugde? De gav meg så absolutt INGENTING. De ser jo ut som om hvem som helst har tatt de med hvilket som helst kamera.
Nr. 1: Skjeivt, utbrendt, kjedelig, og du ser skikkelig deprimert ut. Kanskje om du hadde tatt nærmere, hatt større blender, og sett litt glad ut...

Nr. 2: Litt morsomt, men igjen: Større blender, mindre brennvidde. Gaffelen står også veldig i veien for ansiktet, og jeg synes ikke det passer.
1-2-3, slakt!

Du må nok poste bilder med litt mer "kunstnerisk" innhold enn et par profilbilder av deg selv. Vist du ser på bildene til f.eks Lundern så skjønner du hvilket nivå som er her på forumet.
Hva i helvete...?
Bobbo oppsumerte det meste tror jeg. Det er jo selvportrett, men ikke av en annen standard enn de man finner på facebook eller nettby..
jaG
Produktutvikler
Har dere snø?

Holder forresten med det minigolf og bobbo. Ble kjedelig og blast. Totalt uinteressant. På bilde 1. ser det ut som om du ser på noe kjedelig på tv.
rimelig kjedelig
Dette var virkelig noen av de kjedeligste selvportrettene jeg har sett. Minner meg om de bildene min 13 år gamle søster tar for og ha på 'facebook og 'nettby. Virkelig dårlig spør du meg.
ser ikke helt hva du prøver og formidle og fortelle med disse bildene.
Uansett, i et profilbilde skal ansiktet være i fokus, det er det ikke her
Sitat av Vangen
1-2-3, slakt!

Du må nok poste bilder med litt mer "kunstnerisk" innhold enn et par profilbilder av deg selv. Vist du ser på bildene til f.eks Lundern så skjønner du hvilket nivå som er her på forumet.
Vis hele sitatet...
Det var da litt av et krav: her må du være sååå flink før du kan legge ut bilder for kritikk. Jeg tror et perfekt portrett av en person, fritt for kunstnerisk innhold verdsettes mer enn et ræva kunstnerisk bilde.

Hele poenget med å legge ut bilder for kritikk er jo for å kunne bli bedre, evt. vite hva man gjør riktig, slik at man kan nå det fabelakige nivået til Lundern.

Jeg syns for øvrigt bilde nr. 2 kunne vært bedre, og kanskje kult, hvis du hadde overdrevet enda mer, dvs fått close-up av ansiktet med høygaffelen foran, og freshere farger selvsagt. Nå ser det bare...teit ut.

Bilde nr. 1 har vel fått sin slakt alt.
Nei, nei. Fikk følelsen av det typiske bildet som er profilbilde på Nettby/Facebook av dette, ja.. Og da sier det seg selv at det ikke er bra.