Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1040
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey, noen som tørr gjette hvilken strain dette er? Den het «purple ettelrannet». Den inneholder lilla fragmenter og er indica. Legger også ved bilde

Umulig å si fra et bilde. Selv ikke et godt bilde.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ååå… fikk høre det kunne være purple haze eller punch. Hmm





Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange strains som blir lilla. Til og med kulde kan gi lilla farge om planten har riktig genetikk.
Okey, da er det kanskje det. Evt noe helt annet, finnes masser av lilla strains. Spiller det noen rolle?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for innspill, neida, viktigste er den funker! Bare synes det er gøy med det tekniske om prosent thc/cbd og research, lager logger over produkter jeg har
Anonym bruker
"Underernært Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Granddaddy purple?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Granddaddy purple?
Vis hele sitatet...
Mye mulig, jeg fant denne blandt kandidatene og den beskriver mye som jeg kjenner igjen. Veldig like buds og, KAN være den. Ba dealer høre med gartner hva strainen het. Så får vi se )
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Purple Punch Cannabis Seeds Strain Specifications
Type: FeminisedGenetics: Granddaddy Purple x Larry OGPhotoperiod: NormalSativa %: 10%Indica %: 90%
Jeg har selv grodd purple punch og den så ikke slik ut. Den var 100% lilla foruten bladene.
Ligner på en purple haze jeg dyrka før i tiden.
Som nevnt over vil temperatur (og sikkert andre forhold) ha mye å si, jeg holder på med noen autoer som kan bli nesten køl svarte utendørs. Inne er de mye grønnere. Alt i alt er det nesten umulig å identifisere strains fra bilder/buds. Da må den ha veldig unike trekk.

I det hele tatt er det mye bullshit innenfor strains. Genetisk analyse har vist at forskjellen på sativa og indica er borte, alt er en hybrid som har vært selektert på vilkårlige ytre trekk. Det er ingen kvalitetskontroll på avstamning og folk selger jo F1 mixer som nye strains...