Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 8750
Jeg er på utikk etter Canada goose jakker og kom fram til denne siden http://www.jakkebutikk.com

Er siden safe? Ser ikke så mange resultater fra google så lurer på om noen har erfaring eller kan bekrefte at siden er trygt?

På forhånd takk!
Som jeg har skrevet, du finner ikke billige Canada Goose jakker. Har du ikke råd, stikk innom f.eks Carlings og kjøp der. Finner du billige CG jakker så er de garantert fake, de har fått en pris fra forhandler og de selger de ikke billigere. Er ingen vits å lete etter billige CG jakker.
Approved
Trådstarter
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Som jeg har skrevet, du finner ikke billige Canada Goose jakker. Har du ikke råd, stikk innom f.eks Carlings og kjøp der. Finner du billige CG jakker så er de garantert fake, de har fått en pris fra forhandler og de selger de ikke billigere. Er ingen vits å lete etter billige CG jakker.
Vis hele sitatet...
Helt sant det du sier. Men siden jeg er student så sliter jeg litt med økonomien har heller ikke nåværende jobb heller.. så spiller vel lite rolle om jakken er fake så lenge det er billig nok.
Med ett blikk slår skepsisen inn: 84% avslag på merkeklær? 12 laken i avslag? Tenk deg om én gang til... De der får svindelstempel umiddelbart av min fornuft.
Sist endret av Bl4derunner; 29. oktober 2011 kl. 22:31.
Det er ikke utenkelig at du får jakken, men da må du leve med tanken om at pelsen er fra kinesiske hunder som er flådd levende. Kanskje.
Det er kinesiske fakevarer, av relativt god kvalitet. Samme folkene som er bak sider som www.allthemode.com, leverer alltid.
Er det bare jeg som ikke skjønner vitsen med å bruke masse penger på et produkt man vet er falskt, og derfor mest sannsynlig ikke har de egenskapene det burde ha. Hvorfor ikke kjøpe en annen type jakke som er billigere?
Fordi kvaliteten er unektelig særdeles god på disse produktene.
Sitat av mainer Vis innlegg
Fordi kvaliteten er unektelig særdeles god på disse produktene.
Vis hele sitatet...
Vil påstå at det er smartere å investere i en god Bergansjakke til 2000-3000 enn å kjøpe falske Canada goose jakker som man ikke aner kvaliteten på, spesielt siden Bergansjakkene kommer med garanti, noe disse garantert ikke gjør.
Sist endret av Nerdefruen; 29. oktober 2011 kl. 22:45.
Ikke til å stole på. Nettbutikken ble opprettet for en uke tid siden. Jeg tipper at dette er ren scam, når de blir oppdaga så flytter de bare videre til et nytt domene.

http://www.domeneshop.no/whois.cgi -> jakkebutikk.com

Creation Date: 20-oct-2011, alt av informasjon om kontakt person etc er skjult. 99% scam
Approved
Trådstarter
Sitat av terminat Vis innlegg
Ikke til å stole på. Nettbutikken ble opprettet for en uke tid siden. Jeg tipper at dette er ren scam, når de blir oppdaga så flytter de bare videre til et nytt domene.

http://www.domeneshop.no/whois.cgi -> jakkebutikk.com

Creation Date: 20-oct-2011, alt av informasjon om kontakt person etc er skjult. 99% scam
Vis hele sitatet...
Oj, da er fyren som eier jakkebutikk.com flink til å annonsere bort siden. Fant nemlig annonsen om det på facebook.com. Det er ikke tvil om jeg skal bestille fra nettsiden dems.

Burde ha sjekket whois før jeg evt. var inne på jakkebutikk.com

Får vel investere i en annen jakke da
Falske goose jakker har inneholdt alt fra sagflis til avføring, hadde heller kjøpt en ekte en! men om pengene ikke rekker er det mange forskjellige lignene parkas tilgjengelig
Sitat av terminat Vis innlegg
Ikke til å stole på. Nettbutikken ble opprettet for en uke tid siden. Jeg tipper at dette er ren scam, når de blir oppdaga så flytter de bare videre til et nytt domene.

http://www.domeneshop.no/whois.cgi -> jakkebutikk.com

Creation Date: 20-oct-2011, alt av informasjon om kontakt person etc er skjult. 99% scam
Vis hele sitatet...
Det er fordi det de gjør er ulovlig. Jeg har alltid fått mine varer.

Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Vil påstå at det er smartere å investere i en god Bergansjakke til 2000-3000 enn å kjøpe falske Canada goose jakker som man ikke aner kvaliteten på, spesielt siden Bergansjakkene kommer med garanti, noe disse garantert ikke gjør.
Vis hele sitatet...
Du kan påstå hva du vil, men du glemmer hensikten med en slik vare. 99 % av de som bruke Canada Goose skal ikke på ekspedisjon, det er et statussymbol. Når man da ikke ser forskjellen oppnår man den samme statusen, til mye lavere pris.
Vel, kjøp heller ekte fra finn for 3000 kr, eventuelt en annen relativt dyr brukt jakke, får nok god kvalitet for 2000 kr da!
Sitat av mainer Vis innlegg
Det er fordi det de gjør er ulovlig. Jeg har alltid fått mine varer.
Vis hele sitatet...
Ville forsatt ikke handlet på en nettside uten noen form for kontakt skjema, og som akkuratt har blitt opprettet.

Kanskje du som eier nettbutikken? ;o)

Forundrer meg ikke om eiern er medlem på nFF
Sitat av terminat Vis innlegg
Ikke til å stole på. Nettbutikken ble opprettet for en uke tid siden. Jeg tipper at dette er ren scam, når de blir oppdaga så flytter de bare videre til et nytt domene.

http://www.domeneshop.no/whois.cgi -> jakkebutikk.com

Creation Date: 20-oct-2011, alt av informasjon om kontakt person etc er skjult. 99% scam
Vis hele sitatet...
Du kan ikke se på domene for å se når butikken ble laget, det funker bare ikke. For alt du vet kan de hatt et problem med domenet sitt som gjorde at de måtte registrere det på nytt.
Whois beskyttelse hjelper ikke om du havner imellom politiet, er ganske vanlig at folk bruker det. Selv om det er en nettbutikk.
Sist endret av Vod0; 29. oktober 2011 kl. 23:23.
Det er nok fake.
Her kan du sammenligne priser fra en annen fake side.

Du kan også raportere siden til
Slik at den kommer på denne listen HER
Sitat av terminat Vis innlegg
Ville forsatt ikke handlet på en nettside uten noen form for kontakt skjema, og som akkuratt har blitt opprettet.

Kanskje du som eier nettbutikken? ;o)

Forundrer meg ikke om eiern er medlem på nFF
Vis hele sitatet...
Jeg driter i hva du ville ha gjort. Jeg deler mine erfaringer.

Dessuten, drit i å fornærme meg på det groveste ved å si at jeg har noe som helst ved en så dårlig utformet side.

Sitat av clarionify Vis innlegg
Det er nok fake.
Her kan du sammenligne priser fra en annen fake side.

Du kan også raportere siden til
Slik at den kommer på denne listen HER
Vis hele sitatet...
Ja, det er åpenbart fake.
Sitat av clarionify Vis innlegg
Det er nok fake.
Her kan du sammenligne priser fra en annen fake side.

Du kan også raportere siden til
Slik at den kommer på denne listen HER
Vis hele sitatet...
Nam Det vil jeg ha!
After analyzing the content of many counterfeit jackets, we now know that in the place of the sanitized, Canadian down that is used by Canada Goose, you will find feather mulch, coated in bacteria, fungus and mildew, a significant health risks.
Vis hele sitatet...
Sitat av mainer Vis innlegg
Dessuten, drit i å fornærme meg på det groveste ved å si at jeg har noe som helst ved en så dårlig utformet side.
Vis hele sitatet...
Tål en spøk..
Det skulle faktisk vise seg at det er de samme som står bak begge disse sidene:

jakkebutikk.com
Registrant:
flash Gold
114 East Nigang
shenzhen, guangdong 518114
China

Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: JAKKEBUTIKK.COM
Created on: 20-Oct-11
Expires on: 20-Oct-12
Last Updated on: 20-Oct-11

Administrative Contact:
Gold, flash
114 East Nigang
shenzhen, guangdong 518114
China
+1.8218420211

Technical Contact:
Gold, flash
114 East Nigang
shenzhen, guangdong 518114
China
+1.8218420211
Vis hele sitatet...
Billigejakkerdk.com
Registrant:
flash Gold
114 East Nigang
shenzhen, guangdong 518114
China

Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: BILLIGEJAKKERDK.COM
Created on: 13-Oct-11
Expires on: 13-Oct-12
Last Updated on: 13-Oct-11

Administrative Contact:
Gold, flash
114 East Nigang
shenzhen, guangdong 518114
China
+1.8218420211

Technical Contact:
Gold, flash
114 East Nigang
shenzhen, guangdong 518114
China
+1.8218420211
Vis hele sitatet...
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Hehe, les litt på de forskjellige sidene. Ta for eksempel under "Om oss"... Så dårlig oversatt at du kommer til få deg en god latter. Made my day
En smule ufyselig å kjøpe slike jakker. Objektivt sett så ser det litt dumt ut også, de fleste ser forskjell på ekte og fake Goose. Det er ikke kvalitetsdun inni disse jakkene, så du vil ikke få samme funksjon. Kjøp Bergans.
Sist endret av Chronic420; 30. oktober 2011 kl. 00:49.
Bare ved ett lite blikk på denne siden så ser man at det er fake.
Alle oversettelsene er helt på trynet, prisavslagene er på trynet, desingmessig så er det på trynet.

Ingen vits i å ha tanken på å handle der en gang. Nesten bare spooky å faktisk tenke på siden.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Kjenner en som kjøpte fake canada goose fra slik nettside for 2000kr. Den holder på varmen og ser rimelig lik ut bortsett fra selve emblemet på armen. Den ser litt jalla ut og pelsen er jo schefer hund og langt ifra så fluffy som på de ekte.
Du kan spore forsendelsen din online fra EMS Post Express Courier International nettsted http://www.ems.com.cn/english-main.jsp etter 72 timer når du gir deg sporingsnummer.
Vis hele sitatet...
Skal jeg gi meg selv sporingsnummer? Ok.
Tok ikke mange sekundene på den siden før alarmen gikk i mitt hode.
Litt off topic, men jeg ser virkelig ikke grunnen til å betale 2000kr for en falsk Canada Goose-jakke, eller 6000 for en ekte en. Jeg har en Bergans dunjakke som kosta 2000kr, den holder meg varm i 25 minusgrader med bare t-skjorte under.
Technical Contact:
Gold, flash
114 East Nigang
shenzhen, guangdong 518114
China
+1.8218420211
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det betyr stort, men retningsnummeret til Kina er ikke +1. Det er +86 og et kinesisk telefon nummer har 11 siffer.
Du... Gå på Canada Goose sin offisielle nettside, og bestill fra de offisielle og autoriserte nettbutikker.

Sitat av Bruflat Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Skjer med at alle noobsene klikker over sånn video?! DET ER FAEN MEG VANLIG I PELS!!!! Sånt skjer med ALLE dyr som blir drept i pelsindustrien's navn!
Kontakt oss -> email:

Seems legit
var på tv2 hjelper deg, for en liten stund siden. at de fleste canada goose jakkene som ble solgt på "jalla" sider på nettet, var fake produkter.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Greit nok, revefeller er hverken nødvendig eller humant..

Men mesteparten av videoen viser jo ville dyr som blir avlivet på den mest humane måten som er mulig, ett skudd i hjerte/lunge regionen. Coyote pelsen kommer fra ville dyr som blir forvaltet slik vi forvalter klovdyrbestanden i Norge. Klarer ikke å se noe galt med dette..

Jakten blir utført etter de gjeldene regler, at det ikke er forbudt med revefeller kan eg være med å protestere på.. Men CanadaGoose har da ingen rolle i det?

Btw.. Nei, eier ingen CG jakke. De er av totalt unødvendig høy kvalitet og pris etter min mening.
Approved
Trådstarter
Greit jeg har fått med meg at det er en jalla jakke og fake. Jeg har nå kjøpt meg en bergans jakke.

Det er ikke noe vits å fortsette om GG jakka nå

Tråden kan slettes/stenges.

Takk til alle!