Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1628
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
hei, er lenge innspist på benzo (4x25mg/dag) og må trappe ned nå av ny lege, derfor fikk jeg lyrica til å hjelpe med abstinenser men har ikke trappet opp til mer enn 300mg/dag på den.
spørsmålet er om jeg kan forvente noe slags rus av 750mg Lyrica og 30mg sobril? evt hvor lenge varer rusen?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
750mg Lyrica husker jeg gjorde meg mektig fucked up uten toleranse. Den avslappede følelsen i kroppen man får av Benzo og balansen man får av mye sprit. Svimmelhet.
Anonym bruker
"Ergerlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du kan forvente rus på en sånn dose, men ikke nødvendigvis sterk rus da dette avhenger av inndivides toleranse osv. Selv får jeg en sterk eufori følelse av 750mg lyrica.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest sannsynlig så sovner du bare. Det gjør hvertfall jeg av 30 mg sobril
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mest sannsynlig så sovner du bare. Det gjør hvertfall jeg av 30 mg sobril
Vis hele sitatet...
hæ? jeg har ganske stor toleranse på benzo, 30mg er ikke mye da jeg driver å trapper ned fra 100mg/dag. sobril er det mildeste av benzo man får gjennom lege i norge, og 30mg er ikke en spesielt stor dose selv for noen uten toleranse.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
750mg Lyrica husker jeg gjorde meg mektig fucked up uten toleranse. Den avslappede følelsen i kroppen man får av Benzo og balansen man får av mye sprit. Svimmelhet.
Vis hele sitatet...
Ja, endte opp med å spise 750mg lyrica først med 30mg sobril, så 525mg og 50mg sobril senere gjennom dagen.
rusen jeg fikk kan sammenlignes med å være full, bare at jeg var mere tilstede og klar over tilstanden min i hodet. klarte ikke å gå rett og mistet balansen hele tiden, samtidig som det var umulig å fokusere på noe som helst. klarte heller ikke å få ut ord uten å fucke opp halvparten av setningene, så glemmer jeg av hva jeg skulle frem til i samtalene. ble egentlig bare ekstremt lok, men opplevde en ufattelig komfortabel eufori som fikk meg i et glad og avslappende humør
prøvde idag å blande 225mg lyrica med 210mg aduvanz som var en svært behagelig rus. lyricaen tok vekk mye av de plagsomme bivirkningene jeg får av adu og makka. men merket at man må vente noen dager mellom lyrica bruk for å få god effekt, virker som at toleransen bygges opp ekstremt fort.
Sist endret av Hasjoman02; 4. november 2021 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Redd Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleransen bygger seg asap. Kunne fint ta 800mg på dag en, dag to måtte jeg opp i kanskje 2500-3000mg for å få litt effekt. Har hørt at man kan ta det man-ons-fre også fri lørdag-søndag.
Lyrica alene gir også en fin rus. Har ikke opplevd lok på det alene, men det forsterker så og si alt, inkludert sobril som du inntok.