Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3207
Hallo kjære freaks.
Det har seg da slik at jeg har klart å få inn et uønsket program på datamaskinen min. Hver gang jeg åpner google chrome så blir min "nye fane" åpnet som trovi.com sin søkemotor og hvis jeg skriver inn noe så tar den meg til bing.
Jeg kan endre slik at chrome starter på andre sider, men jeg likte virkelig funksjonen chrome har slik at "ny fane" siden viser meg de nettstedene jeg besøker mest.

Dette begynte først å skje etter at jeg hadde installert utorrent, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke ba om dette programmet, men jeg kan da ha gått glipp av noe. Problemet nå er at jeg ikke får fjernet det igjen. Jeg har prøvd å avinnstallere både chrome, utorrent og kjørt flere virusscans uten hell. Fant heller ikke noe særlig hjelp på nettet.. Derfor lurer jeg på om noen her har opplevd noe lignende.


Slik ser det ut når jeg åpner chrome

Takker for alle svar på forhånd.

Edit: Har gått i chrome sine innstillinger, men det ser ut til at de endringene jeg gjør blir ignorert..

Klarte å fikse det selv. Takk til alle som tok en titt.
Sist endret av LordMinning; 10. mars 2014 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Prøve adwcleaner eller Malwarebytes, eller fjerne det for hånd