Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3422
Fikk et gram med Methiopropamine (MPE) i posten.

Doserte først ca. 50mg nasalt. Ingen virkning den første halvtimen, før jeg kjenner en svak stimulert virkning. Snakka med en venn og samtalen gikk lett. Etter ca. 1 time doserer jeg 50mg til, og blir ørlite grann med stimulert. Begynner å stokke til setninger, f.eks "det står kaffe i kjøleskapet og mat i kanna".

+2t doserer jeg enda 100mg, uten å merke noe særlig mer. Stokker setninger enda mer, og føler et moderat behov til å snakke med folk. Fikk etterhvert en skikkelig hodepine og.


Dette er jo markedsført som en slektning av metamfetamin, men virkningen er på langt nær like kraftig. Det kan sammenlignes med en mikroskopisk dose speed, eller en halv kopp kaffe. I tillegg er det en konstant følelse av at man skal til å gjøre noe, selv om man bare sitter og slapper av. Meget plagsomt, siden energien og motivasjonen ikke er økt.

IOM. at virkningen var fraværende, og ukjente faremomenter, lar jeg denne posen ligge til senere.
Sist endret av E=Fb; 18. november 2011 kl. 03:38.
Trådstarter
Sitter og hører musikk, og bestemmer meg for å innta en større dose, 100mg, i vann.

Etter 15 minutter kjenner jeg en meget rund, behagelig stimulert følelse som øker og øker. Jeg blir varm og tørr i hele kroppen, og jeg føler meg veldig lett mens klærne blir veldig myke. Deilig! En pushy følelse øker, langt på nær så sterk som vanlig amfetamin, men likevel der. Det er lett å puste og jeg setter på høylytt rockemusikk, som faller rett i smak.

Ca 1 time etter fyller jeg på med ca. 50mg til i vann. Rusen øker, og jeg tar et bongtrekk med ice-o-lator hasj, noe som sender meg rett i skyene.

Nå er det 2,5 time siden første dose, og jeg føler meg skikkelig godspeeda, som en medium dose høykvalitet makka + mindre dose MDMA + opiater?! Jeg er skikkelig sofastein og iallefall ikke urolig eller opphengt. Null kjevespenn.

Må nevnes at magen ble skikkelig dårlig, sure oppstøt og luft. Veldig dehydrert og tørst.

Skal rapportere nedturen hvis jeg orker, og internettet fungerer.

Sitter og kjenner dopet i hver del av kroppen, sterkt, hører rockemusikk på fullgass og gjesper. Holder på å sovne av, selv om jeg har en sterkt stimulert og euforisk følelse.

Skjønner ikke forskjellen i rapportene helt, det meste av pulver virker dog best på meg oralt i vann. Nå er jeg søkk svett, men må vente med å åpne vinduet til Malmsteen har spilt seg ferdig (hvis ikke vekker jeg naboene). Dæven det er godt å skrive! Herlig! Har lyst til å gjøre en hel masse rart.

Alle kroppslige funksjoner og følelser virker mykt og "smurt", som om pakka inn i olje og bomull. Der jeg vanligvis "stagnerer" i kroppsenergien, flyter den nå mye lettere. Gjesping er null stress!

Sitat av E=Fb Vis innlegg
Sitter og hører musikk, og bestemmer meg for å innta en større dose, 100mg, i vann.

Etter 15 minutter kjenner jeg en meget rund, behagelig stimulert følelse som øker og øker. Jeg blir varm og tørr i hele kroppen, og jeg føler meg veldig lett mens klærne blir veldig myke. Deilig! En pushy følelse øker, langt på nær så sterk som vanlig amfetamin, men likevel der. Det er lett å puste og jeg setter på høylytt rockemusikk, som faller rett i smak.

Ca 1 time etter fyller jeg på med ca. 50mg til i vann. Rusen øker, og jeg tar et bongtrekk med ice-o-lator hasj, noe som sender meg rett i skyene.

Nå er det 2,5 time siden første dose, og jeg føler meg skikkelig godspeeda, som en medium dose høykvalitet makka + mindre dose MDMA + opiater?! Jeg er skikkelig sofastein og iallefall ikke urolig eller opphengt. Null kjevespenn.

Må nevnes at magen ble skikkelig dårlig, sure oppstøt og luft. Veldig dehydrert og tørst.

Skal rapportere nedturen hvis jeg orker, og internettet fungerer.
Vis hele sitatet...
Jeg har svovelsmak i kjeften og nesen.. Akkurat som klorsmaken i svømmebassenget, men dette er svovel. Ugg!! Ellers helt fin.

Sitter nå med vinduet på gløtt og er meget euforisk og rolig. Penis holder normal størrelse, til motsetning fra metamfetamin, og andre bivirkninger for øyeblikket fraværende. Tenker jeg tar senga snart, tror ikke soving skal bli et problem.

Kan også nevnes at jeg var sliten og trøtt når jeg skrev den første rapporten. Samt at jeg ikke røyket hasj samtidig. Håper ikke denne "glødende" rapporten gjør stoffet så populært at det blir ulovlig.

Som sagt er jeg bare en villig prøvekanin, for alt jeg vet faller jeg død om i morgen av ukjente årsaker.

Hvis noe vil snakke med meg på tlf, send meg PM så får du nummeret. Jeg er ufattelig prate\sosialsjuk.

Har nå redosert, røyka bonge, redosert, røyka bonge, tatt en øl, drukket masse saft, redosert og røyka bonge.

Formen er skremmende bra. Merker nå ANTYDNING til amfetamin-"spenn", mest i armene, men svakt i kjeven.

Kjenner også at kroppen begynner å bli sliten, mens hodet er helt rolig, avslappet og "edru".

Tror dette må være beste "speeden" jeg har smakt. Bestiller mer i morra.

http://en.wikipedia.org/wiki/Methiopropamine

Merker jeg overdoserte litt under den fantastiske telefonsamtalen med Jonta.

Forgiftningssymptomene er som følger:

Har vondt i brystet og har litt hurtig\tung pust, pulsen er normal. Smertene kan ha med å gjøre at jeg har røyka syke bongtrekk, holdt en telefon i flere timer og bare sitti i sofaen.

Er også ekstremt tørst (passer på å ikke få vannforgiftning, men har drukket snart 3 liter). Metallisk øresus og svimmelhet type makka, men mye mildere. Milde hallusinasjoner, skikkelig klare "flash", som muligens kan være restene av metocinet jeg tok i overigår?

Formen er fin ellers, røyker en joint og slapper av. Blir det verre så ringer jeg legevakta og gir dem databladet. Likevel jævlig ekkelt når det blir for mye av det gode. Tror dette ordner seg, vet om en som tok et helt gram over 6 timer uten varige men. Han var kansje bare heldig? Det føles iallefall langt på nær like jævlig som den gangen jeg droppa 0,5g makka.

Nei, forresten, jeg ringer ikke legevakta, da blir det et helvete i media. Smertene var visst bare ryggen, fiksa pute og alt er knall.

Sovna uten problem kl 08 i morges, mens jeg kjente MPA'en pumpe gjennom kroppen. Sov godt i 14 timer, og når jeg våknet kjennes det ut som jeg spiste to gode knips i går.

Elendig humør, nervøs, generelt "fri for krutt". Dette er noe jeg regnet med skulle skje, og er vanlig ved bruk av stimulerende midler. Likevel langt fra så ille som fyllesyke eller makkanedtur.

Har ikke lyst på mer heller, av en merkelig grunn.

Kan tenke meg at dette RC passer meget godt sammen med psykedelika, pga. den rolige kroppsfølelsen og det klare hodet. Skal gjøre et eksperiment senere med tryptaminer og MPA.

Mvh
E=Fb

Føler meg nå helt elendig og deprimert, tross at jeg har sovet, spist og røyka god poff. Meget likt dagen etter MDMA, synes jeg. Jeg tåler det, men en annen hadde nok redosert. Pass på!
Trådstarter
Må nesten legge til at MPA funker bedre som angstdempende, beroligende og sovemedisin på meg, enn benzoer. Rart siden det er et amfetamin, men jeg sovner som en dupp etter 15-50mg.
Venter på comment fra Jonta med innhold i tlfsamtale! Ellers var det en grei og utfyllende rusrapport.
Trådstarter
Tok for 30 minutter siden ca 75mg i vann. Merker ingen rus, mye pga. at jeg fra før var ganske tom i huet. Virker som dette slipper løs overskuddet, ikke noe å gå våken på i dagesvis for å si det sånn . En kveld i uka virker passelig.

Er helt fin med unntak av brusing i ørene\øresus som innimellom blir mer intens og metallisk.

Lurer på hva dette kan skyldes, lavt blodtrykk? Ble svimmel når jeg gikk på do i stad.

OBS!!! Øresusen har tiltatt kraftig, og er nå skikkelig jævlig. Et øredøvende brus, hvit støy, som oppleves ca 50cm foran meg, samt en kraftig metallisk forvrengning av alle lyder. Jeg er passe spent i ansiktsmuskulaturen, og tørst.

Virker som man raskt opparbeider toleranse for virkningen, samt omvendt toleranse for bivirkninger, har sikkert noe med at dette GARANTERT tømmer serotonin\dopaminlagre, og direkte bivirkningener av dette. Om selve stoffet i seg selv er giftig, vet jeg ikke.

Røyker meg noen gode pipetrekk og hører på opptak av bølgebrus, har det fortsatt meget bra og langt på nær "speeda", selv om jeg nok rir på bølgen av effektiv dosering. Jeg har bestemt meg for å kun bruke dette hver fredag, lørdag ELLER søndag (blir nok rus uansett, tenker nok jeg :/)

En venn som har vært amfetaminavhengig (kun snort og drop) i 20 år smakte dette, og konkluderte med at selv om det var langt på nær like "rått" som vanlig speed, og med noen klager over manglende potens, så fjernet det alle abstinenser og fikk mange lovord. Jeg har hamstra opp med dette greiene i frykt om at det blir ulovlig snart, skulle det bli det ender det til destruering uansett

Håper enda noen har nytte av denne rapporten.

Hadde satt stor pris på om andre brukere med Methiopropamine-erfaring kunne skrive her, eller sende meg en PM. Er spesielt interessert i informasjon angående bivirkninger, kort og langsiktige, avhengighet, samt generelle rusrapporter med og uten andre rusmidler. I verste fall kan det hende vi blir sittende og snakke over tlf i vill MPA-rus XD.

Men fra spøk til alvor. Ha litt hasj samt MYE vann liggende på lur hvis det skulle bli for mye, det hjelper veldig.

Er sikker på at, i morra får jeg full øresus og svimmelhet av 10mg. Så lar det ligge nå først til neste helg, før jeg tar det på nytt før en tur på puben!

E=Fb
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Min erfaring så langt, med moderate doser (30-50mg) nasalt, er at jeg blir klarere i hue på samme måte som når jeg tar Ritalin mot ADHD, men uten å få høy puls og kaldsvette.

Veldig kort sagt - jeg kjenner ikke på noen rusfølelse, men en følelse av å være mer våken og klar enn til vanlig. Kanskje dette er stoffet som kan erstatte Metylfenidat?