Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1584
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Trenger en minikjølebag som kan holde kjøleskapstemperatur eller rundt der, helt elektrisk. Den skal stå på rommet, og den bør helst være ganske liten. Noen som vet om en nettbutikk som selger dette?
Hva skal du ha i den? Om du skal ha en brusboks eller litt snus funker det forsåvidt med et USB-Kjøleskap!
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Trådstarter
Ja, det er egentlig akkurat det som er tanken. Hvor kan jeg få kjøpt slike?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg anbefaler heller et minikjøleskap. Har et fra Teknikk Magasinet jeg kjøpte for 499. Det er fin størrelse, disket, bra og holder en jevn tempratur, noe en kjølebag ikke gjør. Lykke til!
Har lest at USB kjøleskapene ikke funker til snus. Boksen blir kald, snusen blir våt. Funker kun på den nederste boksen i skapet også..
Sitat av simen929 Vis innlegg
Har lest at USB kjøleskapene ikke funker til snus. Boksen blir kald, snusen blir våt. Funker kun på den nederste boksen i skapet også..
Vis hele sitatet...
USB-kjøleskapet funker dårlig, derfor er det smart å gå opp ett hakk. USB-kjøleskapet koster så vidt jeg veit 299, det jeg foreslår over koster 499. Og det er verdt det!
Sitat av Nikkokikk Vis innlegg
USB-kjøleskapet funker dårlig, derfor er det smart å gå opp ett hakk. USB-kjøleskapet koster så vidt jeg veit 299, det jeg foreslår over koster 499. Og det er verdt det!
Vis hele sitatet...
Kunne du linket til det?

Edit: Ser at teknikmagasinet har en slik hemma side som man ikke kan linke til. Men regner med det er den: Minikjølskap/Varmeskap 12/230V silver/rød til 449.50?
Sist endret av Waffaz; 13. juli 2010 kl. 01:20.
Jeg har et mini-kjøleskap fra Teknikmagasinet til salgs! Kontakt meg på PM! Har bilder. Selger billig.
Sitat av simen929 Vis innlegg
Kunne du linket til det?

Edit: Ser at teknikmagasinet har en slik hemma side som man ikke kan linke til. Men regner med det er den: Minikjølskap/Varmeskap 12/230V silver/rød til 449.50?
Vis hele sitatet...
jepp, det er dette jeg mener