Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6835
Noen som har noen peiling på hvor jeg får kjøpt ett snus-kjøleskap helst til under 500kr som funker?

Har sett på de USB kjøleskapene, men har lest at snusen blir helt våt...

Om noen har noen andre forslag hadde det vært supert!
Hvorfor skulle snusen bli mere våt i ett USB-kjøleskap, enn ett annet billig kjøleskap?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Hør med de lokale hotellene om de har noen minibar kjøleskap de skal kvitte seg med. For en stund tilbake var jeg heldig, og fant ett slikt hotell. Fikk kjøpt meg et minibar kjøleskap til 100,-
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Hør med de lokale hotellene om de har noen minibar kjøleskap de skal kvitte seg med. For en stund tilbake var jeg heldig, og fant ett slikt hotell. Fikk kjøpt meg et minibar kjøleskap til 100,-
Vis hele sitatet...
Tusen takk, det hadde jeg aldri tenkt på, skal forhøre meg snarest! Ett minibar kjøleskap hadde jo vært supert. Da er det jo plass til mer enn bare snus

Har hørt med forskjellige hoteller. Mange bruker ikke minibar og mange har ikke som de skal kvitte seg med. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ett lite kjøleskap til ca 1000kr. Har sett til 1300kr, men vil heller nedover i pris enn oppover. Trenger ikke være stort.

Har sett noe på finn.no også, men vet ikke hvor bra kvalitet det er. Selgeren vil jo selge selvfølgelig så han sier jo det er bra kvalitet...
Jeg kjøpte et mini-kjøleskap på Teknikk Magasinet for 499 spenn. Det funker fett, holder snusen kald og ser kult ut. Dessuten er det plass til over 20 snusbokser i det, og det kommer i flere farger som sølv, rosa, rødt og grått. Anbefales!
http://microplex.no/Avdelinger/Hjem_...VDC-21722.aspx

dette må jo være ypperlig for deg. lite og hendigt
Elektrisk kjølebag på Biltema for 399,-
Tar både 12v og 220v.
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vangen Vis innlegg
Elektrisk kjølebag på Biltema for 399,-
Tar både 12v og 220v.
Vis hele sitatet...
http://biltema.no/no/Fritid/Frilufts...24-l-12-230-V/

Står for "midlertidig oppbevaring" sikker på at det funker like bra om den står tilkoblet 24/7?
Jeg vil tro "midlertidig oppbevaring" betyr at det er meninga at varene skal stå der en liten stund, og ikke så lenge som i en fryser generelt.
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Jeg vil tro "midlertidig oppbevaring" betyr at det er meninga at varene skal stå der en liten stund, og ikke så lenge som i en fryser generelt.
Vis hele sitatet...
Det regner jeg og med, men poenget var at jeg skal ha denne på rommet, akkurat som ett kjøleskap og lurte på hvordan dette ville funke med en sånn boks.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Random småkjøleskap ala "colakjøleskap" burde fungere fint.

Kjøpte selv et slik for 499,- en gang i tiden på en butikk ala teknikmagasinet hvis jeg ikke husker feil.
Var plass til seks 0,33l bokser i det, så burde ha god plass til snus, dog har jeg aldri sett hensikten med snuskjøleskap da jeg putter alle dåsene mine i det vanlige kjøleskapet og uansett snuser opp en boks per dag.
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Random småkjøleskap ala "colakjøleskap" burde fungere fint.

Kjøpte selv et slik for 499,- en gang i tiden på en butikk ala teknikmagasinet hvis jeg ikke husker feil.
Var plass til seks 0,33l bokser i det, så burde ha god plass til snus, dog har jeg aldri sett hensikten med snuskjøleskap da jeg putter alle dåsene mine i det vanlige kjøleskapet og uansett snuser opp en boks per dag.
Vis hele sitatet...
Hensikten er fordi snusen er mye bedre når den er kald, og bor fortsatt hjemme, og etter en sverigetur er ikke familien min så glad i at jeg fyller opp hele kjøleskapet med snus.

Uansett så er det mer praktisk å ha ett på rommet enn i overetasjen, hvertfall med tanke på brus/øl.
Sitat av simen929 Vis innlegg
http://biltema.no/no/Fritid/Frilufts...24-l-12-230-V/

Står for "midlertidig oppbevaring" sikker på at det funker like bra om den står tilkoblet 24/7?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det skal være noe problem. Har hatt en slik boks i noen år nå, og har tilogmed brukt den som en provisorisk løsning på en hybel i en periode. Så jeg tror du kan bruke den til snusen din med god samvittighet.