Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 12378
Sitat av Sio Vis innlegg
Nope. Utdyp? Hvordan henter du verdier ut i fra informasjon som tilfeldige, gjerne falske, eposter og brukernavn?
Vis hele sitatet...
.. lol

____________________________________________

Til alle andre her, tror dere virkelig at Spotify ville hatt kontrakter med praktisk talt ALLE plateselskap som er "store" vis du kunne "Hacke" til deg premium eller "Ripe" sanger?
Sitat av Ginnungagap Vis innlegg
Om du har råd til Iphone burde du ha råd til å betale 104,- kronar i månaden.
Vis hele sitatet...
Når er det Iphone ble så dyr da?
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Når er det Iphone ble så dyr da?
Vis hele sitatet...
Siden den kom til Norge?
Tips eldre mennesker om Spotify,
hjelp dem med å sette det opp,
registrer konto for dem, og dra visakortet deres.


Deretter bruker du enkelt og greit bare deres konto.
Man kan problemfritt være logget inn samtidig fra flere steder på Spotify.
Sitat av mahogn Vis innlegg
Man kan problemfritt være logget inn samtidig fra flere steder på Spotify.
Vis hele sitatet...
Musikken blir automatisk pauset i andre enden om man spiller av på samme konto, så det er nok dårlig stemning og råttent gjort.

Hvis dere ikke ser verdien av å ha epostlister over adresser som faktisk er i bruk, typiske brukernavn og passord, ja da er dere virkelig blinde.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Musikken blir automatisk pauset i andre enden om man spiller av på samme konto, så det er nok dårlig stemning og råttent gjort.

Hvis dere ikke ser verdien av å ha epostlister over adresser som faktisk er i bruk, typiske brukernavn og passord, ja da er dere virkelig blinde.
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er da hva som hindrer resten av mengden med nettsider som folk må registrere seg på, fra å utnytte denne informasjonen de alle sitter på..

Det er altfor mange som bruker samme brukernavn og ikke minst passord over alt hvor de registrerer seg, så ja, verdi er det definitivt i denne informasjonen (paypal, for å ta et ekstremtilfelle).

Alt i alt ender det opp med er hvor mye en stoler på siden, en idé du opparbeider deg ved hjelp av førsteinntrykk, samt ting du leser / hører fra andre steder, forum, venner, reklame etc.

Ang lockerz, så er det Kathy Savitt som står som CEO, som tidligere bl.a. har hatt tittlen "Vice President of Strategic Communications, Content and Initiatives at Amazon.com".

Angående www.premiuminvites.com, som jeg da fikk min invite til lockerz gjennom, stilte jeg meg veldig skeptisk til. Det så ut som en standard side hvor en registrerer seg, gjør det en får beskjed om, men allikevel ikke ser noe resultater av. Jeg brukte søppeleposten min når jeg registrerte meg, laget etpar andre epost adresser for å utføre det som ble oppgitt, og satte meg til å vente. Etter 2 dager lå det da en invite til Lockerz.
Nå er da Spotify Premium ikke en gratistjeneste, så om det vil fungere her gjenstår jo bare å se, selv stoler jeg ikke 100% på dette nettstedet, så jeg anbefaler om noen vil prøve, at de registrerer seg med en søppelepostadresse, samt. ikke bruker standard brukernavn/passord (noe en ikke bør gjøre i utgangspunktet).
Sist endret av Lanjelin; 3. mars 2010 kl. 13:43.
Tror ikke det er mulig.
Har kjøpt selv premium.
Sitat av DrMight Vis innlegg
Angående www.premiuminvites.com, som jeg da fikk min invite til lockerz gjennom, stilte jeg meg veldig skeptisk til. Det så ut som en standard side hvor en registrerer seg, gjør det en får beskjed om, men allikevel ikke ser noe resultater av. Jeg brukte søppeleposten min når jeg registrerte meg, laget etpar andre epost adresser for å utføre det som ble oppgitt, og satte meg til å vente. Etter 2 dager lå det da en invite til Lockerz.
Nå er da Spotify Premium ikke en gratistjeneste, så om det vil fungere her gjenstår jo bare å se, selv stoler jeg ikke 100% på dette nettstedet, så jeg anbefaler om noen vil prøve, at de registrerer seg med en søppelepostadresse, samt. ikke bruker standard brukernavn/passord (noe en ikke bør gjøre i utgangspunktet).
Vis hele sitatet...
Tror ikke man får gratis premium.
Du fikk lockerz invite pga av at de får pointz når de inviterer