Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1359
Anonym bruker
"Underernært Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, her en dag fikk jeg tak i noe zolpidem og zopiclone, tenkte jeg skulle teste ut dette folk sier om halliser osv.

Prøvde først med zopiclone, ble døsig og litt chill, men ikke stort mer enn det.

Så prøvde jeg 3 zolpidem og 1 zoplicone, fikk litt mer effekt, holdt på å duppe av litt, men har lest at for å se halliser osv så må man holde seg våken.

Før jeg vet ordet av det så har jeg hevet i meg enda 5 zolpidem, og 5 zopiclone, men nå føler jeg meg klinkende edru, tar 3 zopicloner til etter en halvtimes tid, og jeg føler meg fortsatt klinkende edru.

Så nå skjønner jeg ingenting, basert på tidligere erfaringer så har jeg bare passe'a ut og sluknet, spesielt om alkohol har vært med i bildet. Men det er ikke tilfellet denne gangen.

Byggers tolerane så sinnsykt fort? For når jeg er rusa på dette så klarer jeg sjeldent å få ord til å bli en setning, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg etter økt inntak bare blir mer edru.

Brukte jeg for lang tid mellom redosering? Er det noe krysstoleranse som jobber så fort at etter en viss mengde så kan du hive innpå men at det bare ikke funker mer?
Føler jeg har wasted veldig mye medisin nå.

Moralprekner kan dere spare dere for, jeg er fullt klar over hva som kunne gått gale osv, jeg ganske enkelt bare bryr meg ikke.

Det jeg lurer på er spørsmålene jeg har stilt, hvordan sitter jeg her helt våken og ikke føler noe som kan ligne på en rus lenger? Vanligvis hadde jeg sjanglet, snøvlet, ikke klart å skrive osv etter en slik dose, og hatt hukommelsestap.
Anonym bruker
"Underernært Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og til dere som sikkert kommer til å foreslå å bare bruke klassiske hallusinogener hvis dere tror det bare er halliser jeg er ute etter:

jeg har allerede masse erfaring med de fleste store klassikerene, LSD, sopp, DMT, div 2C stoffer osv.

så det er ikke bare at jeg vil oppleve hallusinasjoner, men heller gjøre dette som et slags eksperiment, da jeg har hatt et par slike (ufrivillige) opplevelser før med innsovningsmidler.

De gangene det har hendt før har vært på normale/høye doser, og har føltes mer delirisk, som på dissociatives. Ene gangen opplevde jeg å sitte i sofaen min å snakke med venner som ikke var der, vi sendte rundt spliffs som ikke eksisterte, og snakket normalt om alt og ingenting. Det hele var ganske blurry da, og en velig space'a opplevelse. føltes ut som en våken drøm.
Anonym bruker
"Underernært Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
En liten oppdatering: Jeg fant frem en flaske vin, for å se om det ville kickstarte den lille effekten jeg hadde i begynnelsen, og kan bekrefte at nå skjedde det plutselig ting her.
Allerede etter et lite glass så kjenner jeg det begynner å snurre godt i skallen her, vegger og div ting og tang har begynt å puste litt, og jeg kjenner at trøttheten kommer snikende innpå meg igjen.

Men jeg syns fortsatt at det var utrolig merkelig å gå fra å være litt ruset, til nesten ikke noe som helst, selv etter å ha økt dosene flere ganger.

Noen som har opplevd noe lignende?
Mer er ikke alltid bedre, jeg tar sjelden mer en to piller i slengen og jeg er både avhengig og har vært det i snart 15år. Jeg får fin effekt av et par imovane. Jeg har til tider gjort ting som å spise ti til frokost, men det er lenge siden. Mange tror og at de er helt fin, men alle andre ser de er på bærtur. Opplevde det m en venninde her om dagen, hun kjente ingenting og var helt på bærtur.

Eneste pillen som lurer meg til å tro jeg ikke er ute noen ganger er rivotril, da den er potent som f men ikke særlig sløvende i forhold til feks xanor. Spist nylig et glass rivotril på fem dager og trodde jeg var helt fin, ruset men fin. Jeg hadde visst ikke kunne snakke særlig bra og sagt mye dumt jeg ikke husker likevel når jeg snakket med de som møtte meg.

s
Var en gang jeg knasket to zopiclon og etter ca. 1 time fyrte jeg opp 0,3g grønning og skal love deg at man får halliser da.
Jeg tok en neve imovane etter en uke våken på speed og så noen bøtter hasj, jeg snakket med menn med hatt og stokk som ikke var der.... De så HELT ekte ut.

s
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har stått på imovane over en periode på 2 år, litt til og fra. Men har utviklet tolleranse på dem, og de får meg ikke til å sovne lenger. Men er kjempe effektive på å dempe angst og uro. Pga dette har jeg tatt mellom 2 og 4 stk på dagtid i en liten periode. Blir veldig effektiv, husker stort sett alt jeg har gjort den dagen, og det letter bare på trykket innvendig. Jeg sa i fra til legen ang tolleranse, og har nå fått skrevet ut Zolpidem 5 mg. Det jeg lurer på er egentlig hvordan den virker kontra Imovane? Vil den funke på samme måte(føles likt ut i kroppen), eller vil den bare gi ubehagelige opplevelser som mange beskriver? Jeg har ikke turt å ta den enda. Men hvordan tror dere 5 mg Zolpidem vil føles ut om jeg tar den rett før leggetid?