Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 994
Hvor mange mg Lyrica må en ta for å forsterke effekten av benzoer og z-hypnotika? Skal man innta Lyrica flere timer før de andre legemidlene, eller holder det med en halvtime?

Og - er det noen som har erfaring med Lyrica kombinert med MDMA eller amf?
Sist endret av Math; 11. april 2018 kl. 14:44. Grunn: Skrivefeil.
Spørs helt på mengde benzo/z-hyp også, Lyrica tas noe senere opp enn feks Valium. Ville prøvd meg litt frem om jeg var deg, kanskje starte på 75-150mg Lyrica.

Vil bare si at denne komboen er særdeles avhengighetsskapende, og du vil nok bli overrasket over hvor mye Lyrica potenserer.. Så vær forsiktig, abstinenser av disse to sammen er noe du ikke vil ha!
Anonym bruker
"Intolerant Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nettopp fått resepter på apodorm, 150 lyrica, og sobriler i valgfri styrke. Lyrica booster kun downers som jeg har erfart. Prøvde lyrica for første gang i mitt liv for w mnd siden å er forelska som faen!!! Er så forelska at jeg begynner å bli litt redd faktisk men for å svare på spørsmålet ditt, så vil jeg si de har full funk etter 1,5 time, å personlig tok jeg 450mg første gangen sammen med zopiklon og apodorm. Aldri vært så rusa på benzoer i hele mitt liv. Angrer på at jeg fikk dette på resept faktisk. Skal egentlig ta 300mg om dagen, men tar de heller når jeg skal bli mongofjærn