Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3267
Heisann! Vi har nettopp laget en ny låt, med musikkvideo - som er et bidrag imot mobbing. Hva syns du? Tanker? Meninger?

https://www.youtube.com/watch?v=I7QFxLVCe2M&sns=fb
Fengende sang med et flott budskap. Blir ikke forundret om denne sangen dukker opp på radiokanalene. KP, stå på!
Sanger mot mobbing har en tendens til å bli enten veldig barnslige eller bare generelt pinlige. Denne var ingen av delene. Bra!
Enig med de to over meg! Syns det her var ganske bra produsert ass, creds. Helt ærlig så er dette litt vel "pop" for min del, foretrekker musikk med mer trøkk eller tura elementer, men jeg digger den DJ Snake inspirerte smurfevokalen! Teksten var også fin med et bra budskap. Kunne lett blitt spilt på radio. Stå på!
Må si meg enig med de ovenfor, låta er bra produsert, fengende og har et viktig budskap! Må også si at musikkvideoen var veldig bra. :-)
Jeg er en sucker for fjes rett opp i kamera, gjerne i slow motion med litt lett vind, får instant frysninger, og låten passet absolutt til.

Videoen ville blitt noen små hakk bedre om «frileggingen» av personene var bedre, ser f.eks. litt for mye som henger igjen på hun med rastaflettene. I tillegg er ikke lyssettingen like bra på alle sammen, som gir litt ulike fargetoner. Dette er pirk, for dette er likefullt en bra og effektiv video.
Dette var veldig bra. Det var litt sterotypisk beat og sangmode/ opptreden, men det var likevel en skikkelig bra video. Jeg liker hvordan du har fått med så mange forskjellige mennesker og hvordan de viser ekte genuine følelser via ansiktsutrykk og kroppspråk på en slik sårbar måte - dette kommer veldig godt med i en video som omhandler frykten for å gjøre nettopp det. Kudos. KP.
Hei! Og tusen takk for så mange positive tilbakemeldinger!
Poenget er jo akkurat det, å lage en video som skaper mye følelser, og som kan sette et ansikt på låten.
Dette var gøy å lese