Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1353
Siden så utrolig mange spørr om det samme spørsmålet, hvordan gjør jeg ditt og hvordan gjør jeg datt.
Synes hvertfall denne videon var enkel å forstå. Så tenker jeg denne videon er til hjelp;
http://www.youtube.com/watch?v=_1JArjXnvKA
Steike den ble lang Så ut som kisen hadde et nesten seksuelt forhold til den siggen haha.

Men hva var vitsen med å rulle inn en pappbit?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Rakkern: Pappbiten var der for å lage et såkalt "filter". Dette skiller seg fra tobakksfiltrene med at det stort sett er helt åpent og ikke "filtrerer" noe som helst, men det hindrer deg stort sett fra i å få tobakk / hasj / marihuana i halsen samtidig som du får svært godt trekk. Gjør det veldig mye enklere å røyke jointer

PS: Nå så jeg ikke filmen, så noen får rette på meg hvis jeg missforstår.
neida du har helt rett Tias... elendig video! han brukte jo 200år

genialt rulle papir doh
men så mye tobakk han brukte...
Denne filmen var for å vise til de som lurer, alle gjør jo ting på sin måte når man blir kjent med sakene sine.
Finnes ingen norm på hvordan man mekker!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det jeg reagerer på her er at man ikke ser hva han gjør og hvorfor han gjør det. En amatør vil ikke vite at han har lighteren under siggen fordi han fra før har slikka den våt, poenget bak det hele er heller ikke forklart.
On the other hand; Fy faen så smooth. Soundtracket var absolutt genialt til fyrens rulling! Og jeg må si jeg observerte en ting eller to som jeg kommer til å prøve å adoptere.

Enig med duen ovenfor i at han brukte litt vel mye tobakk.
Sist endret av Mullah; 4. oktober 2006 kl. 18:08.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Off-topic: Det er heller ikke nødvendig å slikke den våt på forhånd Mullah.
Han hadde skills til å rulle, må lære meg å lage så tynne spliffs
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tias: Hvor offtopic det var vet jeg ikke. Denne tråden er jo like bra som alle andre for å diskutere forskjellige mekketeknikker. Og da er det absolutt på sin plass å nevne at man ikke trenger å væte den, ja. Og det visste jeg, tenkt! Så det så!
Dog så var dette kun for å vise. Bra han dansken i "comment boksen" snakket litt om videon, forklarte det litt 'lett'.
Litt mye tobakk, og litt treig. Men det er også en måte å gjøre på - vi har alle våre metoder!