Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 924
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok urinprøve på laboratorium for noen uker siden og har ikke brukt noe annet enn thc ukene før det, fikk ikke utslag.

Ble forkjølet med noe helvetes slim i halsen og brukte Noskapin hostesaft mot tørrhoste og Solvipect mot slim, begge kjøpes uten resept på apoteket.

Til min store forundring slo dette ut på opiater/valmuefrø etc. Hva i helvete, har aldri rørt opiater før

Noen som har vert borti dette? Drakk også tequila lørdagen før, slo ut på alkohol men har lov til å drikke alk...
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noskapin finnes i opiumsvalmuen/frø.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ahhh fuck ass. Tar prøve til førerkort.. Da er de rene prøvene før utslag på opium verdiløse da, eller? Hva gjør jeg nå?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare forklar dem at du har brukt Noskapin hostesaft og at det er derfor prøven slo ut.
Eventuelt be dem sende inn prøven til analyse slik at de kan se at det ikke er noen opiater i den.
Anonym bruker
"Vettskremt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare forklar dem at du har brukt Noskapin hostesaft og at det er derfor prøven slo ut.
Eventuelt be dem sende inn prøven til analyse slik at de kan se at det ikke er noen opiater i den.
Vis hele sitatet...
Okay takk ja stemmer, jeg kan be de spesifisere prøven, en gang slo quetiapin (på 600mg dose depot) ut som benzo, da spesifiserte de prøven så de så alprszolam, clonazepam, diazepam, men ingen utslag på den. Genialt
Er veldig viktig å gi beskjed om slikt på forrhånd, gikk på pissings jeg også å holdt nesten på å glemme å nevne at jeg hadde fått utskrevet cosylan et par dager før
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okay takk ja stemmer, jeg kan be de spesifisere prøven, en gang slo quetiapin (på 600mg dose depot) ut som benzo, da spesifiserte de prøven så de så alprszolam, clonazepam, diazepam, men ingen utslag på den. Genialt
Vis hele sitatet...
Du må ikke godta resultatet og kan vel kreve en ny test i det minste?