Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1246
Har sniffet amfetamin og methamfetamin lenge og flere ganger men pupillene mine blir aldri større? Ikke som jeg har lagt merke til? Har ikke tatt andre ting i forkant eller noe sånt. Noen som vet hvorfor? Det står jo overalt de blir større?
jeg har sterkt redusert syn (+6 venstre og +5 høyre) og har aldri fått store pupiller av noen ting( ikke nevneverdig hvertfall) og slik jeg forstår det så er svakt syn grunnen til at ikke de blir så store, fordi det du ser er lys og får man ikke inn like mye lys i øya så ser man dårliger og når pupillene ikke klarer å se like bra vil jeg tro at de heller ikke blir like store i og med at de vokser for å se mer lys i mørket osv.

Så om du er svaksynt er det kanskje derfor. I tilleg så hvis du går inn på et bad for å se på dem i speilen så er det lysere enn der du evt kom fra ofte, og om sola er ute eller du får lys i øya krymper de.

Men alt for mange har overdrevent noia ang dette. Det er sjelden nok grunn til å bli tatt
Sist endret av Bluesky_; 13. april 2020 kl. 23:04.
Får ofte ikke så merkbart større pupiller på amf eller meth. Men på emma derimot har jeg tallerkener. Altså de blir litt større, men ikke større enn at jeg kan oftest forklare det bort med "sannheten" altså insomnia/lite søvn.

Får like store pupiller på amf som på øl.
Sitat av Coffern Vis innlegg
Får ofte ikke så merkbart større pupiller på amf eller meth. Men på emma derimot har jeg tallerkener. Altså de blir litt større, men ikke større enn at jeg kan oftest forklare det bort med "sannheten" altså insomnia/lite søvn.

Får like store pupiller på amf som på øl.
Vis hele sitatet...

Er i samma båten selv. Får større pupiller av en smell dop enn pepper som regel, kan være pissstein og fortsatt ha store pupiller, så går begge veier for meg der. Med en passe dose MDMA er the klinkekuler i et halvt døgn riktig nok, syre og sopp er samme sak, syre går dog av med seieren der, og er mer utvida enn vanlig med en gang det er snakk om å trippe. Meta/litt skitten speed gir også større - og høyere sjanse for - pupiller enn rein, "vanlig" amf. Men til syvende og sist så er det nesten helt tilfeldig for min del.

Fryktelig frustrerende når jeg pusher og folk spør om jeg har tatt dopet jeg selger i dag, har jo alltid det - i tillegg til små pupiller, så klart. Så folk tviler jo alltid på at dopet er godt, men med nok gjentagelse så forstår folk flest at det faktisk er mulig å ikke ha så lett påvirkelige pupiller som mange har. Så ikke bekymre deg, kompis. Det er virkelig ikke uhørt å ha pupiller som ikke blir store av stimulanter, da spesielt amfetamin. Fruen har også samme mønster, for så vidt.