Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8727
Anonym bruker
"Sammen Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har noen spørsmål angående ketamin.

1.Hvilke test-kits bør brukes for å forsikre seg om at man har et godt produkt? Ett eller flere test-kit? Hvor får man kjøpt disse?

2.Hva bør man tenke på i forhold til set-setting når man inntar ketamin?

3.Hvor stor dose kan være innafor å starte med? evt. etterdosering?

4. Annet å tenke på ??

Takk
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usikker på spm om test kits da jeg alltid har fått varer som jeg vet 100 % kun er ketamin.

set-setting ville jeg anbefalt deg å vært hjemme eller et sted med lite folk som du kan føle deg trygg og avslappa Anbefaler også at du hører på noe deilig musikk, kan også være spennende å se på trippy shit eller en spaca film.

Begynn med små linere og ta en ny etter 10-15 min til du oppnår ønsket form, du kan også ta en og vente enda lenger hvis du vil få en smakebit på effektene.

Ikke så mye å tenke på, men det kan bli vanskelig og gå på større doser så derfor liker mange å ligge/sitte komfortabelt, forvent også at du på et tidspunkt ikke kommer til å skjønne så mye og at du føler deg retarda, aldri vært borti noen som får "bad trip" av ketamin så det er bare å kose seg
3. Start rolig. Ikke innta mer enn kroppsvekta de i mg.

4. Hvis du skal redosere så gjør det forsiktig med 1/4 av dosen i steg 3.
Anonym bruker
"Sammen Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lenge sånn ca vil man føle seg påvirket av 50mg hvis man har normal kroppsvekt (mann) ?
https://www.rusopplysningen.no/ketamin

Scroll ned til punkt 5. Der står det om dosering og inntaksmåte.
ha en sofa eller seng i umiddelbar nærhet
50 mg er ikke voldsomt mye for en mann på 70-80 kilo..
Men kan gjøre at du vil chille på sofaen uten å bevege deg så mye.