Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 13002
Løsemidler.
Amfetamin og benzo, alkohol. Baserer dette på en oppvekst i et tungt rus/ krim miljø. Av 15 kompiser som tura mye på peppern er rundt 10 av de sprøytenarkomane, ut og inn av avrusnibger psykoser og fengsel. De stjeler juger og river ned alt rundt seg av nettverk og familie. Benzo har tatt livet ihvertfall 7 kompiser av meg bare siste 2 åra regla blir sanne som på amf hemninger forsvinner i takt med vett og fornuft. Jeg var personlig avhengige av benzo i 4 år,når jeg slutta tok det sikkert nærmere et år før jeg i det hele tatt ble meg selv. Sluttet uten avrusning og brukte cannabis som en buffer får og komme gjennom abstinenser og panikk anfall og føler faktisk det reddet meg. Bruker ingenting i dag men røyker kanskje 10 ganger i året på hytteturer eller lignende. Jobber og har familie
Det vil vel være PMA som ikke gir noe rus før man har inntatt dødelige mengder av stoffet.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forhold til avhengighet stemmer jeg på kokain og amf. Avhengigheten skjer kjapt og kjører livet ens i grøfta. Det gjør avhengighet for piller også men på koksin og amf fucker man alltid opp for folk rundt seg også så det har størst skadepotensial sånn sett.

Ellers så er er jo stoffer man sjeldnere kommer over, og uten avhengighetsfare som piggeple datura og div kaktuser noe man skal ha respekt for helst holde seg unna. For mange knuser hodet sitt på sånne tripper og blir aldri den samme igjen og heller ikke fungerende i samfunnet lenger. Kjenner minst 5 som ble locked up i psykiatrien som alvorlig psykisk syke og flere som fucka huet men ikke så drøyt at de ble tvangsinnlagt selvom de nok hadde hatt godt av det....
Prøvd det meste av det vanlige og amf er hvert verst for min del.
R.i.p 23.04.2021
Amfetamin og benzodiazepiner samt hyppig forbruk av alkohol.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Amfetamin og benzodiazepiner samt hyppig forbruk av alkohol.
Vis hele sitatet...
Vil signere på alkohol jeg også, ikke like lett å bli avhengig av som kokain og benzo, men knuser sjel og kropp på alle som er glad i deg om man først utvikler et alkoholproblem. Tenker da ikke bare på de som velger å drikke fra morra til kveld hver dag og gå glipp av livet, men i alle de tilfeller man drikker en gang i blandt men blir voldelig mot partner bak husets fire vegger når man kommer hjem fra n tilsynelatende normal bytur med kompiser for eksempel. Dette foregår mer enn man tror og ødelegger liv