Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 8821
spankingguru
Worner's Avatar
Åssen skal skikkelig amfetamin lukte? Så lite som mye?

Har noe her som lukter polering til bil og noe som lukter tennbriketter omtrent
Så lenge det ikke river i nesa rett fra posen går det somregel greit, men kjøp heller fra folk du stoler på... Dess mindre det lukter, dess renere er det...
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Man må helt inntill posen for å kjenne noe lukt. Jeg stoler VELDIG på folka, men det er første gangen min...
Om du stoler på folka er det vel ingen hindring, utenom din egen moral? Og om den i tilfelle allerede er brutt ned, kan du kjøre på... Forvent nedtur, men det er ikke sikkert du får det første gangen....
Måtehold er et stikkord, Speed er et skikkelig møkkadop, hva psyken angår:S
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Jeg skjønner godt at folk kan bli gla i amf. Syns det var en deilig følelse så lenge jeg holdt meg til små mengder.

Jeg opplevde flere ganger når jeg gikk i trapper at jeg ble veldig svimmel. Er det normalt?


Gjenstår å se om jeg får sove nå eller om jeg må ta noen limovan


Edit: Hvor lang tid tar det ca før pupillene blir normale igjen?
Sist endret av Worner; 25. mars 2006 kl. 10:27.
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg kunne fortelle litt så jeg slipper masse moralprekener.

Hvis jeg prøver et rusmiddel som jeg liker godt så lar jeg det gå iallefall 1 måned mellom hver gang jeg bruker det. Dette gjelder også alkohol. Jeg tviler på at jeg kommer til å teste amfetamin igjen, rett og slett fordi jeg likte det så veldig godt

Har lest endel trippraporter på Erowind og jeg må si at jeg kjenner meg veldig igjen. Som en skrev: "I Wish Things Could Be as Simple as they Were on Meth"

Og en anna ting. Når man er flott på amfetamin så vil man ha mere. Man tenker ikke over at det er farlig/ikke bra. Tråden til DonVito var nok en av grunnene til at jeg ikke tok mere, så takk for advarselen DonVito
Har luktet mye rart opp gjennom tiden av speed.. Langt fra alt har luktet bra :-/
Men slik jeg har skjønt det så skal speed verken smake eller lukte noe når det er rent..
Har hørt at man kan "rense" speed med bruk av butan (lightergass) er det noen her som har prøvd det eller har hørt om/forsøkt andre metoder for å få ut urenheter??
Sitat av Worner
Jeg skjønner godt at folk kan bli gla i amf. Syns det var en deilig følelse så lenge jeg holdt meg til små mengder.

Jeg opplevde flere ganger når jeg gikk i trapper at jeg ble veldig svimmel. Er det normalt?


Gjenstår å se om jeg får sove nå eller om jeg må ta noen limovan


Edit: Hvor lang tid tar det ca før pupillene blir normale igjen?
Vis hele sitatet...

Blir pupillene så veldig forandra da? det gjør det hvartfall ikke på kompisen min.
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Kommer kansje ann på hvor mye man tar? Merker det at hvis jeg kommer i veldig sterkt lys så blir de mindre igjen, men fremdeles litt større enn vanlig.

Jeg tror faktisk vi tok temmelig mye igår/inatt, men vi tok det i kapsler så effekten kom veldig jevnt.
Sist endret av Worner; 25. mars 2006 kl. 15:49.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Helt ren Amfetamin skal være helt luktfri, samt helt hvit, men dette er ikke noe gøy.
Den "kjekkeste", det er den du blir litt "skrudd" i nøtta av, lukter ganske beiskt/kjemisk, og er rimelig våt fremdeles pga etheren.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Stillasmontøren
Helt ren Amfetamin skal være helt luktfri, samt helt hvit, men dette er ikke noe gøy.
Den "kjekkeste", det er den du blir litt "skrudd" i nøtta av, lukter ganske beiskt/kjemisk, og er rimelig våt fremdeles pga etheren.
Vis hele sitatet...
lykke til med kropp og sjel dagen derpå. -ester og efendrin/lactose fucks u up

beste som er luktfri harde terninger, eller noe det lukter "blomster" av

"marsipan" eller bløtt pepper, spesielt gult , blir du bare looket av.

- go for the rocks
amf er blodigg, for å unngå badtrips burde man (etter egen og andres erfaring):
1: spise, selv om d smaker handikappdass
2: være aktiv
3: si ifra til de du "henger" med når du speeder, hvis du føler deg dårlig, så de kan hjelpe deg opp

har hatt mange good trips ved å ha fulgt de rådene
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Blir vel litt drøyt å kalle en kveld på amfetamin for en tripp!
vet ikke hva annet man skal kalle d, så kalte d trip, for folk skjønner hva jeg mener med good trip og bad trip
Jeg hadde tatt amf, dagen etterpå så var jeg hos en kammerat og så på film, gikk opp på do for og pisse, plutseligt ble jeg svimmel som faen, jeg bevimte, når jeg våknet var lyset av, og jeg satt i hjørnet og holdt rundt meg selv, pustet som faen. Det var første gangen jeg prøvte. Aldri prøvdt etter det.
Sitat av Worner
Åssen skal skikkelig amfetamin lukte? Så lite som mye?

Har noe her som lukter polering til bil og noe som lukter tennbriketter omtrent
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring med pepper vil jeg si det lukter som "blomster" eller lingnende! Ivertfall det jeg har vert borti..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Amfetamin kan selvfølgelig kalles et søppeldop. Jeg er til en viss grad enig, men det kommer litt an på bruken. Jeg har selv fått unna en god del av utdanninga mi ved hjelp av skippertak på amfetamin. Men da er det snakk om små doser og ikke å gå våken i flere døgn.
Når det gjelder hvordan konsistens amfetaminen er og hvordan den lukter, så er jo det opp til hver enkelt hva de liker. Jeg mener at man ikke skal bli rusa på noen måte på amfetamin, men heller kun opplagt å våken.
Sitat av Worner
Tenkte jeg kunne fortelle litt så jeg slipper masse moralprekener.

Hvis jeg prøver et rusmiddel som jeg liker godt så lar jeg det gå iallefall 1 måned mellom hver gang jeg bruker det. Dette gjelder også alkohol. Jeg tviler på at jeg kommer til å teste amfetamin igjen, rett og slett fordi jeg likte det så veldig godt

Har lest endel trippraporter på Erowind og jeg må si at jeg kjenner meg veldig igjen. Som en skrev: "I Wish Things Could Be as Simple as they Were on Meth"

Og en anna ting. Når man er flott på amfetamin så vil man ha mere. Man tenker ikke over at det er farlig/ikke bra. Tråden til DonVito var nok en av grunnene til at jeg ikke tok mere, så takk for advarselen DonVito
Vis hele sitatet...


Man bruker salmiakk når man skal "rense" det ja.
Lightergass, da får vi eter.

Ha en god del speed, ha en del salmiakk. Finn frem en gryte, sett på vamen, hell oppi salmiakken, så tar du en dæsj speed oppi, for deretter la dette koke ut.. Du vil da få en del krystaller igjen på bunnen, dette er rent.
Sitat av Stillasmontøren
Man bruker salmiakk når man skal "rense" det ja.
Lightergass, da får vi eter.

Ha en god del speed, ha en del salmiakk. Finn frem en gryte, sett på vamen, hell oppi salmiakken, så tar du en dæsj speed oppi, for deretter la dette koke ut.. Du vil da få en del krystaller igjen på bunnen, dette er rent.
Vis hele sitatet...
Jøss var det ikke værre enn dette? Hmm.. skjønner jo man jærer mye av og være her inne
Sitat av fleskepung

beste som er luktfri harde terninger, eller noe det lukter "blomster" av

"marsipan" eller bløtt pepper, spesielt gult , blir du bare looket av.

- go for the rocks
Vis hele sitatet...
"Blomster"? Det er vel den lukten jeg kaller "vaskepulver". En gang måtte jeg smake på speeden jeg hadde først, for så å smake på vaskepulveret jeg hadde for å sjekke om jeg hadde blitt lurt. Hadde ikke vært borti speed som luktet noe særlig før.

"Marsipan" funker fett det! Så lenge man lar speeden ligge ute en liten stund først så mesteparten av eteren kan fordampe før man begynner å "hive innpå". Anbefaler å hakke opp "marsipanen" litt først også. Denne prosessen tar ca en halvtime.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Vennligst vær flinkere til å holde dere til det aktuelle temaet. Om det opprinnelige spørsmålet er svart er det som oftest ikke behov for flere kommentarer. Om trådstarter velger å stille flere relaterte spørsmål i sin egen tråd er det vedkommendes privilegium.
Istedenfor å styre tråder mot offtopic temaer foreslår jeg at dere oppretter egne tråder.

Om dere er uenige kan vi diskutere det over PM eller på IRC.

Takk for oppmerksomheten.
Sist endret av Mullah; 1. oktober 2006 kl. 22:54.
Sitat av vinter
"Blomster"? Det er vel den lukten jeg kaller "vaskepulver". En gang måtte jeg smake på speeden jeg hadde først, for så å smake på vaskepulveret jeg hadde for å sjekke om jeg hadde blitt lurt. Hadde ikke vært borti speed som luktet noe særlig før.
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har erfart, så er det sjelden man får tak i blomster-pepper, altså pepper som lukter og smaker litt av blomster. Etter hva bekjente sier, så er dette visstnok skikkelig bra å skyte, men det vet jeg nada om siden jeg ikke liker spisse ting.

Men Vinter, er du sikker på at du ikke ble lurt da? Kanskje du hadde et bra vaskepulver?
Sitat av M&G
Etter hva jeg har erfart, så er det sjelden man får tak i blomster-pepper, altså pepper som lukter og smaker litt av blomster. Etter hva bekjente sier, så er dette visstnok skikkelig bra å skyte, men det vet jeg nada om siden jeg ikke liker spisse ting.

Men Vinter, er du sikker på at du ikke ble lurt da? Kanskje du hadde et bra vaskepulver?
Vis hele sitatet...
Jeg har fått blomster/vaskepulver-speed bare en gang og det var skikkelig bra greier. Greit nok at jeg var skikkelig speed-newb på den tiden, men kan fortsatt kategoriseres som bra.
Senere har jeg vært borti speed som luktet litt som terpentin og stort sett ellers bare speed som (nesten) ikke har luktet noe i det hele tatt... Ja, jeg er en bortskjemt liten pike!

Hehe! Jeg tror nok ikke at det var vaskepulveret som gav den rusen jeg opplevde den kvelden.. Og var det det så skal jeg begynne og selge vaskepulveret mitt i små mystiske poser. Dyrt!
Sitat av M&G
Etter hva jeg har erfart, så er det sjelden man får tak i blomster-pepper, altså pepper som lukter og smaker litt av blomster. Etter hva bekjente sier, så er dette visstnok skikkelig bra å skyte, men det vet jeg nada om siden jeg ikke liker spisse ting.

Men Vinter, er du sikker på at du ikke ble lurt da? Kanskje du hadde et bra vaskepulver?
Vis hele sitatet...
Jeg har kun vert borti pepper som lukter lingnenede "blomster" har aldrid vert borti noe dårlig pepper heller. det kan bare ha vert 1-2 ganger
Sitat av Dior
Jeg har kun vert borti pepper som lukter lingnenede "blomster" har aldrid vert borti noe dårlig pepper heller. det kan bare ha vert 1-2 ganger
Vis hele sitatet...
Blomster/vaskepulver-pepper er fin pepper det!