Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 738
Hei, ny her å relativt ny på stort sett "andre ting".
Kommet over 10mg oxy. Jente, 65 kg å etter ca 10 øl og 0,7 coke, lurer jeg på om det er innafor å ta en 10mg oxy. Noen som har erfaringer fra om dette kan være farlig? Mest ift pusteevne, ol.
Nja/tja.
0.7g coke? Må være dårlig coke.

Alkohol, kokain og opiater kan fort sende deg på gravplassen.

Spar den til en senere anledning. F.eks lørdagskveld mens du ser film
Tja 10mg er jo ikke store greiene. Men siden du har drukket så mye og er på uppers kan jeg ikke se for meg at det skal kunne drepe deg. Har du fortsatt uppers i deg, så burde det gå helt fint. er pils og opiater som potenserer voldsomt. Start med en halv 10mg hvis du er usikker. Ingen kjenner til toleransen din her, så blir bare synsing uansett.
Ikke bland Oxy med alkohol!

Siden du kun har 10mg Oxy ville jeg anbefalt å skaffe deg noen valium (10-20mg) og noe kvalitetsrøykings.

Det pleier å bli fulltreffer for min del.
Sist endret av krystallkongen; 18. november 2019 kl. 22:07.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ikke bland Oxy med alkohol!

Siden du kun har 10mg Oxy ville jeg anbefalt å skaffe deg noen valium (10-20mg) og noe kvalitetsrøykings.

Det pleier å bli fulltreffer for min del.
Vis hele sitatet...
Benzo booster jo opiater mer enn alkohol spør du meg av egen erfaring. Alle overdosene jeg har hatt har vært i kombinasjon av benzo å ikke alkohol. Gangene på bare alkohol har boostet mye, men ikke gitt meg reparasjonsvikt dog er den farligste comboen alle tre samtidig, the trilogy
Har selv overdoset på trilogien, så er enig i at den for enhver pris bør unngås.

Grunnen til at jeg foreslo noen valium er inntrykket jeg fikk av at TS kun har 10mg Oxy.
Dette er jo så lite at man med fordel kunne tatt diazepam for å booste nok til å få en skikkelig opplevelse ut av de skarve ti milligrammene
Røykings på toppen hadde vært perfekt om man liker å fyre!
Sist endret av krystallkongen; 18. november 2019 kl. 22:29.
Trådstarter
7 2
Takk for respons. Blir med øl videre. Oxy får vente til en annen anledning. God kveld