Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2972
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
La oss si at jeg har vært stein hele kvelden, og skal kjøre hjem på natta. Politiet stopper meg for å ta promilletest. Kan hasj slå ut på den testen de tar?
Kommer ann på hvilken maskin de har. Om den nye har gitt etter har de en i bakhånd som bare tar alkohol. Om den moderne funker ryker du like fort som Sylvi Listhaug på AUF-leir.
Kun den spytttesten med en slags q tips sjekker andre ting enn alkohol. For å sjekke det må du vente flere minutter på svar
Såvidt jeg vet bruker de fortsatt blåseprøve ved alkosjekk. så du er safe dersom du er edru og klarer å oppføre deg.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var veldig forskjellige svar her..
Må du blåse så finner de det ikke ut. Må du ta spyttprøve (Dröger 5000 heter jævelskapen) så er du ille ute
politiet tar som regel kun alkotest mistenker de att du er rusa på noe annet tar de spyttprøve med Dräger Drugtest 5000
Ble stoppet fjern nylig. Måtte blåse, men gikk helt fint.
Kan man blåse seg til positivt resultat ved hasj påvirkning? Politiet tar spytt test, er det det dere mener? Se forøvrig:
https://tidsskriftet.no/2011/03/over...-og-urinprover
Beklager, her har jeg lest litt kjapt iallfall! Om det kun er blåseprøve så er du safe, er det spyttprøve kan det fort ende dårlig.
Anonym bruker
"Lett Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til dere som kjører rusa. FØKK DERE. Håper dere mister lappen for all fremtid. Ikke mange årene siden jeg mistet en god venn pga en idiot som bare skulle kjøre seg en tur, høy som faen.

Hvor dumme går det an å bli? Når kommer du til å stoppe med å kjøre i rusa tilstand? Når det har gått for langt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når kommer du til å stoppe med å kjøre i rusa tilstand? Når det har gått for langt?
Vis hele sitatet...
Forskjell på å kjøre i ruspåvirket tilstand, og det å ha rusmidler i blodet.
Blåsing eller ikke, hvis de mistenker hasjrus på deg, så tar de deg med inn på nærmeste legevakt for testing.

Dette spesielt hvis de lukter noe. Kan dog si at man kjører ikke ruspåvirket selvom man har det i blodet. Man blir faktisk en roligere passiv traffikant av å kjøre ''bakskev''. Har de spyttprøve (noe ikke alle har enda) tenker jeg at det kan gå feil vei med det om du bare har det i blodet.

Norske staten er så bakvendt at det er egentlig ikke trygt for cannabisbrukere å innrømme til verken politi eller helsevesen at man benytter det.
Anonym bruker
"Lett Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kimsta Vis innlegg
Forskjell på å kjøre i ruspåvirket tilstand, og det å ha rusmidler i blodet.
Vis hele sitatet...
Det skal jeg ikke si meg så uenig i. Men når man har vært stein hele kvelden og skal kjøre på Natta, så er det way beyond grenseland.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det skal jeg ikke si meg så uenig i. Men når man har vært stein hele kvelden og skal kjøre på Natta, så er det way beyond grenseland.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ut å kjøre ruset nå etterpå jeg. Full kontroll som alltid. Har aldri hatt noen ulykker eller episoder, og jeg kjører ruset hver dag. Har gjort det i 15 år
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Jeg skal ut å kjøre ruset nå etterpå jeg. Full kontroll som alltid. Har aldri hatt noen ulykker eller episoder, og jeg kjører ruset hver dag. Har gjort det i 15 år
Vis hele sitatet...
Skulle ønske alle hadde like mye medmenneskelighet og respekt for andres liv som deg.
Anonym bruker
"Lett Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Jeg skal ut å kjøre ruset nå etterpå jeg. Full kontroll som alltid. Har aldri hatt noen ulykker eller episoder, og jeg kjører ruset hver dag. Har gjort det i 15 år
Vis hele sitatet...
Ruset på hva da? Kaffe? Sigg? Er det alkohol eller annen "slik" rus, så håper jeg førerkortet ditt ryker fort. Sier meg enig med Skepty...
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Jeg skal ut å kjøre ruset nå etterpå jeg. Full kontroll som alltid. Har aldri hatt noen ulykker eller episoder, og jeg kjører ruset hver dag. Har gjort det i 15 år
Vis hele sitatet...
snakk om flaks, det betyr likevel at du aldri burde hatt førerkort og tydeligvis har et rusproblem