Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3988
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om man kan blande disse 3 iløpe av en kveld/natt, har snorta å røyka og sett folk som har brukt alle 3, men jeg blir litt usikker med tanke på uppers og downers.
Jeg blacka ut store deler av kvelden når jeg prøvde å blande de tre, men jeg blacker alltid ut på rivo. Tror allikevel at jeg hadde det ganske moro. Du kan jo prøve deg litt frem, men ha med deg huet
Hei!
Ja, du kan bruke alle tre drogene sammen. Doseringen beror dog på din erfaring og toleranse for de forskjellige rusmidlene.
Hasj kan du røyke nesten hur mye du vil av, men det øker faren for angst/uro og kan dempe amfetamin-rusen. I tillegg sammen med benzodiazepiner påvirkes samme del av hjernen som cannabis, derfor vil stoffene brytes saktere ned. Amfetamin er et sentralstimulerende og motvirker tretthet.

Den mest akutte faren er i følge Folkehelseinstituttet at amfetamin gir " høy puls, blodtrykk, åndedrett og temperatur. Den stimulerende virkningen på hjerte- og karsystemet gir en økt risiko for blant annet hjerneblødning, hjerteinfarkt og hjerterytmeforstyrrelser, noe som kan lede til et dødelig utfall. Slike påvirkninger på hjerte-og karsystemet er rapportert selv ved lave doser"

Husk på: ved å blande rusmidler kan du alltid få uforutsigbare virkninger.
Sist endret av Kierkegaard; 27. mai 2017 kl. 14:29. Grunn: Skrifeil.
Vær forsiktig med dosene. Det er kjipt og blacke ut og våkne opp på glattcella.
Ja, det er en helt vanlig kombo for meg. Vær forsiktig med pilleinntaket da speeden vil gjøre deg klarere og det vlir lett å spise for mye, du vil ofte også være mer motivert om du kommer på noe dumt. Hasjen har aldri forårsaket problemer for meg og bruker det ofte for å spise lettere etter speed.
Syntes det det hørtes ut som en jævlig skummel kombo. Ville kuttet ut enten piller eller pulver, skjønner ikke helt hvorfor du vil blande disse to tingene.. Det er jo to rake motsetninger som kommer til å ødelegge for hverandre. Med mindre du bare vil oppnå en rus da. Ville godt meg inne eller på skauen, da det er fare for å bli idiot.
Sist endret av subscribe; 27. mai 2017 kl. 21:45.
[quote]Ville godt meg inne eller på skauen, da det er fare for å bli idiot.[quote]
Med tilnærmet lik fare for uønskede effekter som kan stille brukeren i helsefare. Da er neppe skogen eller fjellet riktig sted å være.
Ekspert på påstander
Er ikke det bedre å vente med rivoen til nedturen av amfetamin? Slipper å få den kjipe nedturen etter amfetamin. Røyke hasj er rimelig safe, men vil vente litt med den til du vil bare chille etter amf
Cannabis og amfetamin kombo passer ikke for alle, blant andre meg. Tåler den ikke, så holder meg unna siden den har utløst alt fra ekkel følelse i brystet til fullt panikkanfall selv om jeg har god erfaring med begge rusmidlene hver for seg.