Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 7704
Hei!

Gutt på 22år som driver med prostutisjon som hobby, har en annonse på en eskorte side.. Det jeg lurer på er om noen vet om forum sider som brukes til samme formål ?



Fredrik
Reddit er det flere i din branse. Ja fortell litt da, er det kvinner eller menn du betjener. Og hvor busy er du?
Trådstarter
4 0
hmm reddit har jeg ikke tenkt på... takk for tipset!

betjener begge kjønn, kan jo si at det er litt flere menn en kvinner som tar kontakt.

Varierer veldig, prøver å ta på meg så mye som mulig så langt jeg har tid men hadde absolutt fått tid til mer så tenkte kanskje å sjekke ut forum som en potensiell side for å treffe kunder

Fredrik
Trådstarter
4 0
takk, skal sjekke ut : )
Finnes lukkede grupper på face som også betjener slike ytelser
Trådstarter
4 0
hehe ja det var bare den enkle ting å få tilgang til disse da!
Jeg er også litt nysgjerrig på noe, er du homofil? (ikke vondt ment, digger de som tør å være åpne). Hvis nei, hva tenker du før du tilfredsstiller en mann?

Eneste grunnen til at jeg spør er at jeg liker å sette meg inn i hva andre tenker og føler, det å forsøke å forstå andres situasjon er viktig.
Sitat av Fredrikkkk94 Vis innlegg
hehe ja det var bare den enkle ting å få tilgang til disse da!
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor lenge du har "holdt" på? Er jo et ganske lukket miljø, men jeg vet det er mange likesinnede som deg der ute. Men kommer jo selvfølgelig litt an på hvor man er i landet.
Gaysir er vel stedet om man vil møte menn som vil kjøpe sex av menn.
Sitat av Fredrikkkk94 Vis innlegg
Hei!

Gutt på 22år som driver med prostutisjon som hobby, har en annonse på en eskorte side.. Det jeg lurer på er om noen vet om forum sider som brukes til samme formål ?



Fredrik
Vis hele sitatet...


Q&A. Hvordan er det? Hvor mange kunder har du tatt? Hva er prisene dine? Hva er grensene dine? Vurderer det samme selv, men kun mot kvinner evt. Skulle gjerne likt idéen med å screene kunder og be de sende bilde av seg selv før man møtes, men tror at man ikke kan være picky i den bransjen du er i?
Sitat av Fredrikkkk94 Vis innlegg
hmm reddit har jeg ikke tenkt på... takk for tipset!

betjener begge kjønn, kan jo si at det er litt flere menn en kvinner som tar kontakt.

Varierer veldig, prøver å ta på meg så mye som mulig så langt jeg har tid men hadde absolutt fått tid til mer så tenkte kanskje å sjekke ut forum som en potensiell side for å treffe kunder

Fredrik
Vis hele sitatet...
Det var en gang en slik " im a male prostitute Ask me anything" tråd der en gang. Super underholdene lesing.
shit, tenk og få betalt for og rote med damer, kunne godt hat det som ekstrajobb
Sitat av freebird Vis innlegg
shit, tenk og få betalt for og rote med damer, kunne godt hat det som ekstrajobb
Vis hele sitatet...
Så kjør på, du er jo fri som fuglen.
Men tror du må opparbeide ganske bra rykte for å kunne drive med cherry picking. Tenk på alle de beista som du kan risikere og måtte høvle over, www kan gi deg en pekepin på hvor ille det kan bli.
Høres ut som en jævla deilig hobby...
Sitat av freebird Vis innlegg
shit, tenk og få betalt for og rote med damer, kunne godt hat det som ekstrajobb
Vis hele sitatet...
Vel vel. Da får du jo alle damene som ingen andre vil ha. Men lykke til da.
Flest menn forteller, TS.

Be om bilde før man sier ja eller nei til en tjeneste er vel en smule drøyt, spør du meg.

Det er heller ikke sånn at det er bare "stygge" kvinner som benytter seg av seksuelle tjenester. Noen orker ikke styret som følger med for at man skal få seg et ligg. Andre har fantasier de aldri har fått utprøvd IRL. Noen sliter nok med psykiatri. Er ikke nødvendigvis bare de "stygge" som går til anskaffelse av en mannlig prostituert.