Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1594
http://pub.tv2.no/nettavisen/skraabl...icle314924.ece


Sjekk dette, nå begynner det å bli passe ekstremt etter min mening.
Wow. Det er USA, hva hadde du ventet? Dette er langt i fra drøyt der borte, verre ting har skjedd for mindre "våpen". Feil forum også.
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
Dette er noe av det verste jeg har sett ivertfall. Når de kanskje skal sette den stakkars jenta på en skole for problemstilte barn pga ei saks. Da er vel saker litt vel over bord? Men enig i at det skjer utrolig mye sykt i USA.
Der borte blir 7-åringer utvist fra skolen i opptil flere uker for det som kalles 'aggressiv atferd'. Det kan for eksempel bety å forme et stykke papir som et rør, peke det mot noe, og si "Pang pang!".
Go figure.

Kilde: Bowling For Columbine.
jaja. Dette blir bedre og bedre. leste for en stund siden om en politimann som hadde skutt en 6 åring med en tazer stun-gun.
Dette pga av han kunne skjære strupen med ett glasskår han holdt. Alt er mulig i United States of Assholes..
Dette er det mest ekstreme tillfellet jeg har sett. Hvorfor blir hun stemplet som et problem barn når hun har en saks i sekken var saksen fra lærerens kateter? Men å bli fraktet i uniform bil, skjønner godt at moren er "harnisk etter aksjonen".
Hun hadde et afro-amerikansk navn så ikke så rart at hun blir lagt i jern

Må si at vi begynner å få hysteriske tilfeller hjemme i Norge òg, tenker på de "volds"-videoene som etter min mening er relativt harmløse.
Å ja. Dere aner virkelig ikke. Ikke bry dere, verden er syk, og sånn vil det alltid være.
Usa blir sykere og sykere. Tenk om det hadde skjedd her i Norge da. Har tenkt på om f.eks. min bror på 12år hadde blitt lagt i jern, og blitt kjørt i politibil til stasjonen for en sånn bagatell. Det er jo helt sykt. Heldigvis er ikke Norge engang i nærheten av Usa på det område. Litt mer rolige og fornuftige her. Der borte er det sinnsykt mange som er paranoide og hysteriske.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Nå går dette over streken. Ein 10 år gammel jente lagt i jern pga en saks. Patetiske politifolk, går vel ann å tenke at en saks er der for å klippe evntuelle skoleoppgaver å ikke gå amok. God bless America
vi er på god vei vi å, bare vent litt til så får du se..
men dette er et skole ekspempel på hva som skjer når du innfører en frykt inn i et samfunn mens samfunnet ikke ser på.
tja, jeg har vært borti en historie om ei 6 år gammel jente som kom med kake på skolen på bursdagen sin, og hadde med en metal kakespade. oisann. utvist fra skolen.
I Norge, meitemark?
Hvis USA skal holde på slik, vil det ikke ta mange år før det landet bukker under... USA vil tilslutt bli et land uten makt og rettigheter. Og Kina kommer til å overta verdensdømmet - Da dette landet bare vokser og vokser, både med tanke på økonomi og folketall.
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Opprinnelig postet av Kalakov
Hun hadde et afro-amerikansk navn så ikke så rart at hun blir lagt i jern
Vis hele sitatet...
Øhh... Porche(som hun heter) høres mest tysk ut for min del.

Men tilbake til tema; lurer på om de som lager reglene der borte er fullstendig blottet for folkevett. Nesten alt kan brukes som et våpen, forbauser meg nesten hvis de fortsatt bruker papir til å skrive på... kan jo kutte opp folk med det..
Jeg holdt på å bli stabbet ned av en fyr med utenlandsk opprinelse.
2 ganger faktisk i den slosskampen.

Så ble JEG utvist av skolen pga. jeg måtte dytte vekk en lærer som holdt armene mine da han kom løpenes mot meg, så jeg måtte 'blokke' saksen.
Han jeg slosst mot fikk ingenting som har med straff of gjøre.
jeg ble utvist av skolen, pga 'vold mot lærer' Læreren jeg dyttet syns det var greit, han vet hvorfor jeg gjore det. Det sa jeg oxo under meglingen.
Men neivel. Jeg ble utvist i et par dager.
Rektor angrer noe veldig på dette, sier han NÅ!

Er ikke ment som og 'bytte' diskusjon. vet dette handlet om en 6 år gammel jente, men jeg kom på dette da jeg leste tråden.
Og med postnr 500 sa Bobben historisk: Amerikanerene er gærne!
Er det bare meg, eller er ikke emne i denne tråden sjokkerende? Blablabla USA er gale blablabla... Det var vel ikke noe nytt?
Nå ler jeg like mye som jeg gjorde da jeg så den greia om tyvene som stakk av pga GTA.

It's all U.S.A ...
Veldig offtopic !

lurer på hva det neste amerikanerene gjør?

De er jo noen totale idioter, syns heller verden bø få dem til å ødelegge nuclear våpnene sine.. God skildring i "bowling for columbine" når de viser den tegnefilmen om da de første europeerne kom til landet.. Hehe

Veldig off topic dette. Men Usa kommer snart til å gjøre no fryktelig dumt no, og de har akkurat begynt å få muslimene på nakken, og dem krangler jo smått og stadig med nord Koera. Hvor lang tid tar det før 3. verdenskrig står på døra, og det beste hadde jo vært for Norge å holde seg nøytrale, men teite Bondevik hadde vel støtta Usa og da hadde Norge med sin lille hær blitt arse fucked.. Hvis Usa går under, så er jeg sterkt redd for at verden blir et helvete..

Men du ser jo at dem allerede har begynt.. En saks er et vanlig redskap et barn har med seg på skolen. Vi kan tilogmed ha med saks på eksamen på videregående.. hehe
supertruza, norske skoler er ofte slik.

Vil ikke ha USA som verdensleder, men er muslimene noe bedre?
Kina har jeg egentlig ikke noe å si på.

Tror nesten at jeg og en kompis skulle tatt kontroll over verden... Da skulle det bli kontroll da! :P
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
Diskusjonen om hvorvidt USA eller noen andre land suger hengekølle kan pågå i evigheter.

Er ikke vits i at flere skriver at USA suger, folk vet da det.
Jeg gikk inn på ett fly med dobbelt så stor saks. burde det ikke være strengere på fly?

trudde det var lov med saks på en skole jeg.

sykt. Stakkar unge.
Dette er jo litt i sammme duren som han som ble utvist pga. bruk av PHP i skoletiden.
Husker den...
Et nytt partydop :P
USA som liksom er "The Country of the Free" har jo nesten blitt et diktatur. Det er sensur og restriksjoner overalt.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
USA er så godt som et diktatur. Man har to valg: Høyre eller høyreekstremister. Man kan selvfølgelig velge høyre, men sjansen for at valget er 'fikset' er vel relativt stor. I USA blir barn holdt unna sakser, kakespader, php og andre farlige gjenstander mens våre venner i NRA vaser rundt i gatene med rifler og håndvåpen. USA lever under motoet 'mye gir mer', noe som vil si at rike mennesker kan starte bedrifter, tjene seg fittrik og drite i skatt, mens de fattige blir liggende ute på gaten uten å få hjelp. Hvis USA hadde fått et sosialistisk styre ville dette vært ungått. Da vill de fattige fått sosial støtte mens de fittrike måtte betale skatt i dyre dommer. Da ville også sykehusene (som i dag bare hjelper folk med penger/forsikring) vært gratis. Dette er dessverre umulig fordi det bare er rike personer som får lov til å stille til valg. Dette er fordi man må kjøpe seg inn i regjeringa. Siden alle presidentkanidatene er rike vil det selvfølgelig ikke være lønnsomt for dem å drive venstrepolitikk. Begynner dere å forstå bildet? Landets interesser er ikke noe viktig for de store politikerene. Derfor bruker de all tiden på å 'rette opp' feil i andre land. F.eks. Ukraina som hadde et så 'forferdelig urettferdig' presidentvalg.
Greit nok at dette her er veldig på kanten og et eksempel på at den friheten som USA representerer ikke alltid fungerer i praksis. Men det blir allikevel feil å si sånn som mange her gjør at alle amerikanere er teite osv. Herliland! Det bor 320 millioner mennesker der. Er alle de teite? Er alle de dumme?

Det er selvfølgelig sosiale sammenhenger som gjør at folk i USA er helt på tuppa over filleting, men gjør det alle amerikanere til tullinger?

For å vinkle det på en annen måte. Er alle muslimer noen sadistiske og onde jævler fordi ei jente på 14 år ble steinet til døden? Grunnen til denne straffenvar at hun ble gravid da hennes storebror voldtok henne.

Grow up!