Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1248
Har i planene å kjøpe bong + diverse godsaker fra en nettbutikk i USA. Men er litt usikker hvordan det er med tolla osv. vil det bli konfiskert? noen slags ulemper ved å kjøpe slikt fra USA? Noen med erfaringer?

Takker for svar!
Bong og generelt alt av røykeutstyr er 0 stress og få igjennom...
saken er en annen om "godsakene" du omtaler er salvia, annet rc...
Det er ingenting illegalt med røykeutstyr, uansett hva du ønsker å røyke. Hva du putter i bowlen derimot er en annen sak :P
Har dessverre ingen erfaring å dele, men kjenner da folk som har kjøpt. Forsendelsen går som regel flott, så lenge det er en legit side. Les reviews rundt omkring, før du gjør det eventuelle kjøpet.

Ulempen ved å kjøpe fra USA er derimot at det blir mye porto, spess på glass osv som skal ha hurtig og forsiktig forsendelse. Ville vell tro det er bedre og billigere å bestille fra Holland? Bare en spekulasjon.

Ellers, lykke til
Dropp godsakene du,jeg har hatt flere pakker ifra utlandet nå den siste mnd med glass,å samtlige har vært åpnet for så sende det videre når innholdet er klarert.
Jeg har bestillt rister, piper mm fra USA og aldri vært noe stress. Den ene pipa jeg kjøpte ble åpnet i tollen, men fikk den likevel igjennom uten stress.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Gikk fint når jeg kjøpte vaporizer på Ebay fra USA.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
funker fint, men om du skal bestille godsaker ville jeg gjort det i en pakke for seg så du er litt safe ihvertfall everyonedoesit er en fin side med stort utvalg, antar at de ikke kødder med ting