Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4322
Hei!


Skal inn i Army'n om ikke så alt for lenge, og har tenkt å begynne å forberede meg slik at jeg ikke blir kastet ut!

Har røyka en del i det siste året og vet at det fins nok fult av cannabisstøv i lommene mine, mobildeksel og den slags. Og jeg vet at militæret kommer til å finne det støvet når jeg skal inn.

Vet at de bruker en slags spray som de sprayer på post-itlapp(eller noe i den duren) for å så gni det innmot lommer, mobildeksler, tastatur også videre, for å se etter hasjpartikler.

Noen som vet om et slags skrubbemiddel som er effektivt nok til å få vekk all slags spor? er nemlig redd for at et par vask i vaskemaskina ikke skal være nok! evt, noe som er vanskelig å gjøre rent og som jeg bør vente med å ta med meg til rekrutten?



Btw. En kompis av meg fortalte meg at når han ble sendt inn i rekrutten så tok de en Q-tips og gnidde det imellom kinnet og øret ditt. Kan vel ikke ha noe med narkotika og den slags det vel?


Håper på all slags konstruktive svar! Gjerne kom med egne erfaringer og den slags!


Mvh


Imba
Sist endret av imba; 19. september 2011 kl. 20:07.
Kjøp en ny outfit!
Sitat av Marr Vis innlegg
Kjøp en ny outfit!
Vis hele sitatet...
Har faktisk tenkt å se på bedre løsninger enn å kjøpe meg et helt nytt 3-4 dagers skift med klær, pluss ny telefon osv!
Var i samme situasjon som deg, røyka dagen før jeg dro, hadde nyvaska klær og sveipa over mobil + lommebok med litt antibac, går nok fint ^^ og ikke vær bekymra når de tar blod/urin prøver, dette er ikke for å se etter Thc
Hvordan kommer de til å finne små weed partikler i tlf? Blir man sjekket med narko hund før man skal inn i militæret osv? Har ingen peiling på hvordan man skal få fjernet det, uten om at man kanskje kan støvsuge alt sammen, ta ifra hverandre mobilen og tørke det bort.
Sitat av fth Vis innlegg
Hvordan kommer de til å finne små weed partikler i tlf? Blir man sjekket med narko hund før man skal inn i militæret osv? Har ingen peiling på hvordan man skal få fjernet det, uten om at man kanskje kan støvsuge alt sammen, ta ifra hverandre mobilen og tørke det bort.
Vis hele sitatet...
Er ikke så uvanlig og ha thc på mobilen, har du en liten klump i lomma kan det lett legge seg rester under deksel ect. Blir sjekket med både hund og ¨hasjspray¨. Sjekker ofte mobil + lommebok
Sist endret av kuri; 19. september 2011 kl. 20:34.
De sjekket kun bagger når jeg skulle inn.
Sitat av Oneblo Vis innlegg
De sjekket kun bagger når jeg skulle inn.
Vis hele sitatet...
Hm sjekket alt når jeg var inne i fjor, var på madla, Bagasje lommer mobil osv
Sitat av kuri Vis innlegg
Er ikke så uvanlig og ha thc på mobilen, har du en liten klump i lomma kan det lett legge seg rester under deksel ect. Blir sjekket med både hund og ¨hasjspray¨. Sjekker ofte mobil + lommebok
Vis hele sitatet...
Vet at det lett kan komme på mobil osv, har det selv :P
Men visste ikke at det var såpass sjekking...
Skjekker bag, pose, tlf, lommebok og lommer. Pluss bagasjen blir søkt av hunder. Sprayen er ikke noe spes bra i hvertfall, vask bukser med lommene vrengt og tørk over mobil og lommebok med antibac eller lignende. Husk inni deksel på tlf også. Da finner de ingenting
ArbeidsledigProletar
Aceton. Kan skade klær, men mobil og sånt går fint.
Dreit meg ut på dette, kjøpte alt nytt. Men glemte ut lommeboka...
De finner det om de vill, det kan være spor av cannabis i håret dit i flere år etter du har røykt. Ikke det at de gidd å skjekke da...

Kilde www.rustelefonen.no
Sist endret av EvveDevve; 20. september 2011 kl. 08:57.
Slår dem virkelig så hardt ned på akkurat thc da? :O
Det er jo et så uskyldig dop...
Sitat av bonerstoner Vis innlegg
Slår dem virkelig så hardt ned på akkurat thc da? :O
Det er jo et så uskyldig dop...
Vis hele sitatet...
Desverre... siden det pr. dags dato faktisk er ulovlig, så er det vel i praksis ingen skilnad på narkotika?
ArbeidsledigProletar
Sitat av evvedevve Vis innlegg
De finner det om de vill, det kan være spor av cannabis i håret dit i flere år etter du har røykt. Ikke det at de gidd å skjekke da...

Kilde www.rustelefonen.no
Vis hele sitatet...
Ikke hvis du klipper håret.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Aceton. Kan skade klær, men mobil og sånt går fint.
Vis hele sitatet...
Uhm, hvis mobilen er av plast, så vil det jo "smelte" telefonen.
Hvorfor er du så nervøs over at de skal finne dette ?

Når jeg landet i nord, ble vi stilt opp på rekke, mens ei bikkje ifra Narkonord snuste rundt.
Jeg hadde vært på perm, og der jeg hadde hjulpet en kompis med å mekke opp, brukte da min egen lighter til det.
Tingen var det at jeg brukte lightern til å samle mekket, noe bikkja seff fikk ferten av, skal innrømme at det ikke var så gøy å stå sammen med 50andre, for så å bli markert på.

Etter den seansen ble jeg stoppet av Narkonord for en kjapp urinprøve og ransaking, jeg var clean, la kortene på bordet og fortalte det som det var. "God tur videre"

Så lenge du ikke har noe de kan spore i urinen, har du ingenting å frykte. Lykke til i førstegangstjenesten
ArbeidsledigProletar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Uhm, hvis mobilen er av plast, så vil det jo "smelte" telefonen.
Vis hele sitatet...
kan jo spesifisere, trenger ikke å bade telefonen i ren aceton, bland det ut i vann på en klut og tørk av. Testa det og det funker.
Hvor får jeg kjøpt aceton?
Neglelakkfjerner på matvarebutikken.

Det lukter forresten ganske godt, så ikke gjør det rett før du drar.
Sist endret av Frenor; 25. september 2011 kl. 21:50.
Det er ikke verre enn at du ikke tar med deg sivilklær som du har røyka i? Hva skal du med mer enn ett sivilplagg uansett? Bruk antibac på mobilen + lommebok.
Sitat av loupes Vis innlegg
Det er ikke verre enn at du ikke tar med deg sivilklær som du har røyka i? Hva skal du med mer enn ett sivilplagg uansett? Bruk antibac på mobilen + lommebok.
Vis hele sitatet...
Har seg slik at jeg vet rett og slett ikke hvilke klær jeg ikke har røyka i, og er rimelig sikker på at jeg har røyka i de aller fleste plaggene jeg har. har derimot en HAUG med tskjorter, flere som er "urøyka" garantert, men bukser og den slags derimot.

Og om jeg må handle inn nytt outfit så begynner nok min kjære mor å undre. etter som at inntekta mi alene er svært begrenset!
Les inlegget jeg la inn tidligere. Vask klær med vrengte lommer. Vet hvordan du kan komme deg unna, da det er jeg som kommer til og skjekke deg om du kommer på madla. Det er ikke noe hokus pokus.
Men gjør det noe om de finner hasj-partikler egentlig? Hva skjer hvis de finner et vagt spor av hasj på mobilen din?
Samtaler med mp, og avhengi av mengde og din forklaring anmeldelse til sivilt politi. Og selvfølgelig pisseprøve
Kan da vel bare drite i å vaske mobilen og si du fikk den fra en kompis? Så lenge de ikke kan bevise at du har brukt eller for utslag på alt annet og gjør de nok ingen ting
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Kan da vel bare drite i å vaske mobilen og si du fikk den fra en kompis? Så lenge de ikke kan bevise at du har brukt eller for utslag på alt annet og gjør de nok ingen ting
Vis hele sitatet...
Bare og bare. Da blir han jo tvunget i en situasjon hvor han må lyve for MP. Like greit å holde seg ute av hele bildet.
Er vel bare og låne noen slitte joggebukser og en t-skjorte fra en kompis som ikke røyker? og som sagt tidligere gå over mobil og lommebok med antibac?