Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1069
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
For ikke lenge siden kom jeg hjem fra mitt andre hjemland (jeg er halvt britisk), jeg klarte å rive med meg så mye engelsk lager som sekken klarte å romme, samt crisps, sjokolade, men fikk jo ikke plass til de deilige bakevarene (sausage rolls, pork pies etc..)

Finnes det noen bakeri/kafeer som har engelsk mat?
Skal inrømme at jeg ikke har lett mye annet enn kvasir og litt spørring av bekjennte.. men om noen vet av plasser i trondheim der de selger britiske bakevarer o.l. så er jeg evig takknemlig.

Si gjerne ifra om dere vet av britisk lager/bitter/beer også, har lett på polet flere steder uten hell.. tenker mest på: John smiths extra smooth, Fullers London pride, carling og evt australske Fosters (håper ingen trøndere blir hårsår, men e.c. dahls smaker piss i forhold til hva som finnes der ute)

-På forhånd, takk for alle svar!
sett på kings cross og fifth avenue? Vet ikke om de har noe, men verdt et forsøk
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jeg fant menyen deres på sida.. http://www.kingscross.no/meny.htm
de hadde ivertfall fish and chips dette må testes i helga ja!

5th avenue er vel amerikansk?
vet ikke om dere har Centra/Ultra i Trondheim, men de har litt øl. Meny har også mener jeg å huske. men det er vel mer litt sære merker, tror ikke de har stella artois (får vel prøve å raske med meg noe på vei hjem i jula...)

Forøvrig driver disse (^^) butikkene også med litt import av andre varer, så kan jo være verdt å sjekke ut...
Ultra har vi i Trondheim ja, på solsiden (en dårlig wannabekopi av Aker Brygge).
Jepp. Ultra har en garanti på at de skaffer _alt_ du ønsker på ei viss tid (husker ikke hvor lenge), men der kan du faktisk komme med ønsker om mat fra alle deler av verden..