Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1693
Er i Drammen for 1. Gang på lenge. Noen som har noen tips på bra steder? Pubber og sted man kan møte likesinnede
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Når jeg var der, spurte jeg kompisen min hvor den bruneste puben i Drammen var.

Han tok meg med på Palmen, strømsø-siden. Billig øl og jokke på høytalerene
Potern's Avatar
Trådstarter
4 2
Da prøver jeg den�� Takk!
Rekord bar også på Strømsø
Sitat av Carmex Vis innlegg
Når jeg var der, spurte jeg kompisen min hvor den bruneste puben i Drammen var.

Han tok meg med på Palmen, strømsø-siden. Billig øl og jokke på høytalerene
Vis hele sitatet...

Herreh, for alle som ikke vet hva Palmen er, det får freak til å virke som ett jævla kloster!

Det er et temmelig slitent klientell
Potern's Avatar
Trådstarter
4 2
Fy fan! Dølleste lobbylosjen.
Jeg er 41 og føler meg som et barn
Sitat av Potern Vis innlegg
Fy fan! Dølleste lobbylosjen.
Jeg er 41 og føler meg som et barn
Vis hele sitatet...
Vil du foretrekke å føle deg som 40? Jeg er 32 og hater det
Pub til pub runde i byen; Rekord bar, Lauritz, Kings, Goggen, Skjenkestuen. Sitt på Palmen pt.

Andre brune buler verdt å besøke?
Join gjerne, første runde på meg
Palmen er definitivt blant de bruneste pubene man finner i Drammen. Skal sies at det er en hyggelig pub å dra ut på da man møter alskens folk der. Når det kommer til mer anerkjente steder så er helt klart Record høyt oppe på min liste. Ligger på Strømsø siden men allikevel verdt et besøk. Hvis man skal være på Bragernes er det vanskelig å komme utenom Lauritz. Sistnevnte kan være travelt, men det er nok den beste kombinasjonen av pub og populært utested i en helg.
Testa ut berykta kebabb på Snappys, vart dog skuffa. Babben var av type Kanda kjøttfarse. Sausen var god, men alt i alt, ein relativt middels kebabbopplevelse.

Stakk vidare til Desi Grill, veldig bra kjøtt, og luftig heimelaga lefse. Godt utvalg av salat med både jallapenos og fefferoni. Minuspoeng for å dynke babben i generøse mengder saus.

'Till next time Drammen
Heller en dram i timen enn en time i Drammen :-p