Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 662
PCen min slår seg av noen ganger, og når jeg skal starte den slår den seg av og på 3 ganger før den starter og sier at den har reset'et BIOS og så starter alt som normalt.

Fler som har hatt dette problemet og vet hva det er ?

Ingen som har hatt lignende eller samme problem ?
har aldri opplevd problem som det, men det er mulig om strømforsyningen din har for lite watt, og klarer ikke gi nok krefter for pcen å starte alt ,alltid. Om den skrur seg av når du driver med ting som bruker mye krefter skrur den kanskje seg også av. Jeg foreslår at du skjekker hvor mange watts strømforsyningen din har og kanskje vurderer å skifte. Vet ikke om dette på noen måte er riktig, tho.
Har 750W på en i5 og et GTX 670, så det skal holde i massevis.
Overklokker du?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Fungerer pcen normalt en stund for så å slå seg av, eller skjer dette når du skal starte maskinen?

Som downing er inne på høres det ut som du har overklokket og stillt på noe som ikke er riktig så pcen beskytter seg selv ved å resette Bios
Har ikke overklokket noe. Men stilte rammen min fra 1333mhz til 2400mhz da det er dette disse skal yte.

Så mens jeg laget meg mat, og kom tilbake til pcen var den av. Og når jeg slo den på slo den seg av og på og av og på og av og på for så å starte i bios da og hvor det sto at den hadde reset alt av innstillinger.

Etter det tenkte jeg, fuckit og lot være å røre bios. Men så dro jeg på butikken, og når jeg kom tilbake var pcen av og det samme skjedde igjen. Jeg har MSI Mpower og A2 kommer opp der temp skal stå. Googlet, men fant lite ut av det

Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Har ikke overklokket noe. Men stilte rammen min fra 1333mhz til 2400mhz da det er dette disse skal yte.

Så mens jeg laget meg mat, og kom tilbake til pcen var den av. Og når jeg slo den på slo den seg av og på og av og på og av og på for så å starte i bios da og hvor det sto at den hadde reset alt av innstillinger.

Etter det tenkte jeg, fuckit og lot være å røre bios. Men så dro jeg på butikken, og når jeg kom tilbake var pcen av og det samme skjedde igjen. Jeg har MSI Mpower og A2 kommer opp der temp skal stå. Googlet, men fant lite ut av det
Vis hele sitatet...
Har spilt i flere timer i strekk uten problem, virker som dette skjer vær gang pcen får stå i fred noen minutter
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
A2 står ikke i usermanualen til Mpower heller...

Har du på Oc genie da?
nettopp... jeg så der og, men fant ingenting..

Jeg sitter på pcen nå og alt er normalt, 36 i temp! drar alt av spill osv. Skjønner bare ikke at den slår seg av og reset'er alt når jeg er borte fra den en stund.

Har ikke trykt på den OC genie greia!
Sist endret av cloudyminded9; 16. februar 2013 kl. 23:23. Grunn: adda no mer whine.