Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 681
Hei!


Har i dag hatt problemer med min ZTE MF656. Har tidligere funket helt fint inntil idag. Har en MAcbook Pro som jeg kjører windows og mac på, og på windowsversjonen så vil ikke det mobile nettverket fungere. Started med at "Skriv inn PIN-kode" boksen ikke ville poppe opp, så skifta jeg over til Macen og lasta ned nyeste driver for modemet, pluss en helt fresh installering i tilfelle jeg måtte reinstallere.(https://netcom.no/kundeservice/mobiltbredband/zte-mf656, de linkene til windows som fins der er brukt)

Så først prøvde jeg å oppdatere, det gikk ikke. fikk samme problem.
Så sletta jeg alle ZTE-filene på dataen og så skulle jeg installere på nytt med programvaren som jeg lastet ned hos netcom.no. Den ville bare "halvveis" installere seg. det sto at installeringen var suksessfull, men filene på Programfiler er der ikke bortsett ifra BIN og en dll fil som ble installert.


Så problemet nå er at jeg ikke får installert programvaren til modemet mitt. Det kommer ikke opp noe installasjonsprogramvare når jeg plugger inn modemet, og programvaren jeg lastet ned fra kundeservicen hos netcom vil heller ikke fungere.


Noen som kan hjelpe?

Håper dette ikke ble for mye tekst.



Mvh

Imba