Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2743
Hallo! For litt sidenså ble abonnementet mitt sperra fordi jeg ikke fikk betalt regninga i tide. men etter å ha fått åpnet abonnementet igjen så ville ikke mobolnettet funke i det hele tatt, så jeg ringte inn til OneCall kundeservicen. der gikk vi igjennom innstillingene på telefonen, og alt stemte som det skulle. Så fikk jeg en slags konfigueasjonsmelding som ville bli aktivert å skrive inn en 3-sifret kode og skru av mobilen. så funka mobilnettet igjen etter ca 15 minutter. men etter en halv dags tid så er det kun Edgenettet spm funka, og det går grisetregt. Noen som vet hvordan jeg kan få fiksa dette problemet? " beklager for eventuelle skrivefeiler, bruker mobilen atm. Jeg har Samsung galaxy S 2
Jeg hadde samme problem, jeg slo av telefonen og på. Så fungerte alt.
Det er OneCall som er problemet her.. de prøver å spare penger på å pense folk over på NetworkNorway sitt nett som har ekstremt mye dårligere dekning enn telenor..
Dette fører til dårligere dekning, lavere hastighet og dårligere batteritd for kundene.
imba's Avatar
Trådstarter
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Det er OneCall som er problemet her.. de prøver å spare penger på å pense folk over på NetworkNorway sitt nett som har ekstremt mye dårligere dekning enn telenor..
Dette fører til dårligere dekning, lavere hastighet og dårligere batteritd for kundene.
Vis hele sitatet...
Aah. hvordan får jeg fiksa det? Gidder ikke den hastigheten her. edgenettet er helt ubrukelig
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Det er OneCall som er problemet her.. de prøver å spare penger på å pense folk over på NetworkNorway sitt nett som har ekstremt mye dårligere dekning enn telenor..
Dette fører til dårligere dekning, lavere hastighet og dårligere batteritd for kundene.
Vis hele sitatet...
Husker jobben til far brukte NetworkNorway i noen uker han ringte til NN hver eneste dag og klagde på at det ikke var dekning og at ting ikke funket som det skulle. Vi hadde ikke engang mobildekning hjemme, og huset ligger helt åpent oppe på en liten topp! Endte opp med at de sa opp NetworkNorway og gikk tilbake til Telenor som de aldri har hatt problemer med etterpå

Sitat av imba Vis innlegg
Aah. hvordan får jeg fiksa det? Gidder ikke den hastigheten her. edgenettet er helt ubrukelig
Vis hele sitatet...
Den letteste løsningen er nok å skifte til en annen opperatør siden det er liten sjangs for at OneCall gjør noe med det vis de prøver å spare penger... :P