Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2234
Hvilket gratis antivirus er best? Jeg bruker Avast! nå, men er det noen som er bedre?
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Windows security essentials fungerer fint for meg, i hvertfall. Hva som er "best" skal jeg derimot ikke uttale meg om.
Microsoft Security Essentials som nevnt ovenfor her er helt klart det beste virusprogrammet. Du slipper plagsom reklame, oppdaterer seg i bakgrunnen og søker i bakgrunnen, bruker lite minne og er enkelt å bruke. Men den viktigste sikkerheten er deg selv, du kan klare å få innpå virus uten at noen antivirus programmet klarer å fjerne det.
Jeg får aldri virus, men har familie som har null peiling, så er ute etter at greit antivirusprogram til de. Helst som advarer som skadelige internettsider, og stopper nedlastinger hvis de inneholder skadelig programvare, slike ting..
Begynner å gå lei av å fjerne virus på fem PCer flere ganger i året :P