Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2587
God Kveld,
I ren kjedsomhet og siden jeg er tom for weed har jeg nettopp spist en hel plante cannabis. Inkludert stilk, røtter og blad. Planten var ca. 40 cm høy og er identifisert som en hanplante.

Vil jeg i det hele tatt få meg noen form for rus av dette? Noen andre som har prøvd?

Det er cirka 20 minutter siden inntaket og jeg kjenner absolutt ingen rus.

Planten smakte bare gress. Helt grei å spise.
Vil vel ta lengre tid før du kjenner en effekt gunnet fordøyelsen, men burde da også vare lengre - selv om effekten skal være mindre enn ved røyking (i teorien )... Men siden du spiste HELE planten aner jeg ikke hva som vil skje...Bare å vente i spenning
Sist endret av Icewave; 14. juni 2008 kl. 22:47.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hanplante? Du kommer mest sannsynligvis ikke til å kjenne noe som helst:
En kompis av meg røyka en hel hannplante i ca samme størrelse du snakker om og fikk null virkning utenom noe hodepine.
Trådstarter
Ja, jeg googlet det litt etter inntaket, men kunne ikke finne noe spesifik. Derfor jeg er veldig nysgjerrig på om jeg kjenner noe i det hele tatt. Jeg har mange planter som jeg kan spise om det er nødvendig for å oppnå rusen.
Hvor gammel var planten da? Hvilken lys-syklus har den vært under?
Trådstarter
ca. 1,5 mnd og 12/12 lys
Sist endret av Pamparius; 14. juni 2008 kl. 22:57.
Jeg har lest på norcan.org forumet at det er mest virkestoffer i han-planten rett før pollen sekkene åpner seg eller noe. Du finner sikkert noe på det forumet hvis du leter litt.
Trådstarter
Ingen rus....skuffende, men nå vet jeg (og dere) det:-)
Sitat av Pamparius
Ingen rus....skuffende, men nå vet jeg (og dere) det:-)
Vis hele sitatet...
Jeg fikk tipset om å lage smør utav hanplantene, allt som er grønnt kunne brukes fikk jeg vite.. men jeg hadde allerede kastet mine den gang så jeg prøvde ikke å finne ut noe mer om det, så hvis du har en del hanplanter så ville jeg prøvd å funnet ut mer om det.
Er det ikke mulig og få hasj av en hannplante, hvis man bruker bubble bags, eller gumby ?
Ble ett godt måltid da
ble du mett da?
Tror det er mulig og lage hasj av en hanplante, men du får veldig lite ut av den.
Rart at ingen av dere , untatt dodecha reagerte på det før nå.
Trådstarter
Siden jeg er veldig glad i å eksperimentere med rus og jeg har mange, mange planter, vil jeg få en solid rusfølelse av å spise en hel hunplante før den har blomstret? Noen som har prøvd? Planten jeg spiste smakte slettes ikke verst så jeg tar gjerne å hiver nedpå en hunplante bare for å prøve. Men jeg vil nødig kaste bort en plante hvis jeg ikke blir høy? Er det noe vits å å prøve?
Jeg hadde en gang en hunnplante på ca. den størrelsen du beskriver. Det endte med opp med at jeg tørka hele planten og klippet den opp, da endte all plantemassen på ca. 1-2 gram. Hele sulamitten ble røyket på én gang, og alt jeg oppnådde var en svak hodepine, akkurat som Dodechas kamerat som røyket hann... Så du bør nok vente til planten budder med å røyke...