Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1638
Hei, noen her inne som går på trt, enten om det er gel eller sprøyter? Fikk dere det av legen, var det vanskelig, og hvor mye bedre føler du/dere nå?

Noen?
Sist endret av fuckouttahere; 19. mars 2020 kl. 17:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, og ja jeg så deg den første gangen. Har fæl add så bruker ekstremt lang tid på å skrive og formulere meg. Jeg svarer normalt aldri på forum. Hormoner er meget komplekse greier i tillegg og første spørsmål rundt dette i et forum kan ALDRI besvares med korte svar!
Sist endret av kjell2k; 19. mars 2020 kl. 18:16. Grunn: feil formuleringer
Sitat av kjell2k Vis innlegg
Ja, og ja jeg så deg den første gangen. Har fæl add så bruker ekstremt lang tid på å skrive og formulere meg. Jeg svarer normalt aldri på forum. Hormoner er meget komplekse greier i tillegg og første spørsmål rundt dette i et forum kan ALDRI besvares med korte svar!
Vis hele sitatet...
Ahh skjønner.

Men føler du deg bedre på trt?
Jeg går ikke på trt men kjører testo-kur (med annet) i forbindelse med trening. I kuren føler jeg meg mye bedre; selvtillit, ro i hodet, opplagthet, humør - og mer er bedre enn til vanlig når jeg ikke kjører kur. Akkuratt nå cruiser jeg på en lav dose test (250mg pr uke) pga koronahelvete, og selv på en så liten dose så kjenner jeg på alle "godene" med litt ekstra testo i kroppen.

Har en kompis som får TRT og han har bare fint å si. Han er mer utadvent, mindre angst, ser folk mer i øynene osv osv.

Var ikke spesielt vanskelig for han å få trt, måtte bare ha verdier litt under normalen
Sitat av Morgul Vis innlegg
Jeg går ikke på trt men kjører testo-kur (med annet) i forbindelse med trening. I kuren føler jeg meg mye bedre; selvtillit, ro i hodet, opplagthet, humør - og mer er bedre enn til vanlig når jeg ikke kjører kur. Akkuratt nå cruiser jeg på en lav dose test (250mg pr uke) pga koronahelvete, og selv på en så liten dose så kjenner jeg på alle "godene" med litt ekstra testo i kroppen.

Har en kompis som får TRT og han har bare fint å si. Han er mer utadvent, mindre angst, ser folk mer i øynene osv osv.

Var ikke spesielt vanskelig for han å få trt, måtte bare ha verdier litt under normalen
Vis hele sitatet...
Lov å spørre alderen på kompisen din? Er selv i 20 årene, så er litt usikker på hvor villig en urolog er til å gi meg trt, selvom verdiene mine skulle være under normalen.

Og vet du hvordan han fikk trt, var det fastlegen og deretter henvisning? Eller gikk han direkte til en spesialist?
Sist endret av fuckouttahere; 19. mars 2020 kl. 20:26.
Kompisen min er 34 mener jeg på, gått på det i 2 år nå. Han gikk først til fastlege og deretter henvisning.
Sitat av Morgul Vis innlegg
Kompisen min er 34 mener jeg på, gått på det i 2 år nå. Han gikk først til fastlege og deretter henvisning.
Vis hele sitatet...
Så det å få trt som 23 åring tror du er en umulighet? Tenker å gå direkte til en urolog.

Symptomene mine: Feminim kroppsform(høy fettmasse, null muskler, vanskelig å legge på meg muskler selv med riktig trenig), elendig konsentrasjon på skolen, angst og depresjon i perioder. Ingen morgenereksjon.
Jeg tenker det ikke skader å prøve Hvis du har det sånn du skriver så kan det jo tyde på lavt t-nivå, men jeg er ingen lege!