Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1757
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt 2 stykk magnetavtager på ebay som er på 6000gs hver (egentlig sto det at de var 12000gs men det er de neppe). Prøvde å ta med disse 2 til en h&m butikk for å prøve på en alarm og det funket ikke.

Hvor mye gs må det egentlig til?
Er det noen som har pørvd på en vanlig h&m butikk før?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som har brukt det før?
15000gs og oppover funker, men helst så høyt du har råd til, og de er relativt store og litt klumsete med å ha med men de funker hvertfall
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
15000gs og oppover funker, men helst så høyt du har råd til, og de er relativt store og litt klumsete med å ha med men de funker hvertfall
Vis hele sitatet...
Hvor kjøper man avtagere som faktisk er 15000gs da? De jeg har kjøpt på ebay er jo bare juks og mye lavere..
Kjøpte mine fra aliexpress, bruk litt penger på det, så går det ofte greit
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Kjøpte mine fra aliexpress, bruk litt penger på det, så går det ofte greit
Vis hele sitatet...

Du har ikke tilfeldigvis link til den du kjøpte som funker? (Har du prøvd den på H&M?)
#Aliexpress NOK 924.42 39%OFF | Magnetic detacher security tag golf detacher 20000GS EAS super lock Security tag remover magnet
https://a.aliexpress.com/_BPoKpj, denne skal funke, beste er å ta den ut av aluminum holderen , funker på h/m dog noen av alarmene der trenger du kroker til,