Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 11583
Hei Freaks, endelig er sommeren her, og tid for et lite treff.

Jeg har ikke så enormt lang fartstid her på forumet, men tillater meg likevel å ta initiativ til at vi møtes førstkommende fredag, 12/07/2019 i Oslo.

Forrige treff i Tigerstaden var visst på Bar Polar, virker som om det funket bra, så foreslår at vi møtes samme sted denne gangen, med oppmøte kl.19 fredag kveld.

Det er selvfølgelig bare å poste her om dere har noen forslag til alternativer (utifra været kan jo for eksempel parktreff være aktuelt).

Håper på å treffe mange freaks!
Post gjerne i tråden om dere tenker dere innom.
Bra initiativ, har gått og tenkt på å lage treff selv, men trenger ikke det nå.
Jeg kommer gjerne en tur og dersom vi skal ta det på Bar Polar, er det egentlig 20 års grense.
En annen mulighet er at vi eventuelt møtes på Peppes eller et annet sted det går an å ta en matbit, da er det også mulighet for de som er under 18 å møte opp, så kan vi eventuelt bevege oss til Bar Polar eller annet egnet sted litt senere?
Når det gjelder alternativ til steder er jeg forholdsvis blank, da den tiden jeg var mye ute på byen for lengst er forbi.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
hvis været er med oss, stemmer jeg for parktreff hvertfall! gode sommerdager i oslo er ikke ment for å stue seg inne
Ja, får vel komme meg på treff igjen da
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Selvfølgelig med
Sist endret av Echuz; 8. juli 2019 kl. 18:24.
Sitat av wormhole Vis innlegg
hvis været er med oss, stemmer jeg for parktreff hvertfall! gode sommerdager i oslo er ikke ment for å stue seg inne
Vis hele sitatet...
Støttes, parktreff er også en god mulighet for alle som vil på treff å ta seg en tur, uavhengig av alder.
Om det blir parktreff er det antagelig greit å starte litt tidlig, er ofte litt grilling og den slags, og de som vil kan eventuelt etterhvert bevege seg til et sted der det serveres alkohol.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Støttes, parktreff er også en god mulighet for alle som vil på treff å ta seg en tur, uavhengig av alder.
Om det blir parktreff er det antagelig greit å starte litt tidlig, er ofte litt grilling og den slags, og de som vil kan eventuelt etterhvert bevege seg til et sted der det serveres alkohol.
Vis hele sitatet...
Med det kjempestabile været vi har opplevd i Oslo siste tiden?
Skal sies at langtidsvarselet virker lovende.
Røyker
Marlboro666's Avatar
Trådstarter
Parktreff høres flott ut det! Noen forslag til park?
Gjerne en nære kollektivtransport og butikk med engangsgrill/drikke
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sofienbergparken er alltids god stemning!
Røyker
Marlboro666's Avatar
Trådstarter
Sitat av Echuz Vis innlegg
Sofienbergparken er alltids god stemning!
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Da er jeg der litt før kl.19 på fredag.
Kommer kanskje en tur innom, hvis jeg tør. Kan gjerne starte litt tidligere om mulig.
Når er dere i parken? Er ferdig på jobb i 16 tiden.
Jeg kan være i parken fra klokka 17.00, så da er det bare for folk å komme når det passer. På et eller annet tidspunkt kommer vi sikkert til å flytte på oss, men da oppdaterer vi i tråden.
Kommer også til å si fra i tråden når jeg er på plass og hvor jeg eventuelt sitter, dersom ikke noen er der før meg og allerede har funnet en plass.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Anbefaler å sitte i bakken foran kirka der, er kort vei til dass og mange spennende karakterer å være vitne til som regel.
#bump
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg kommer utover kvelden, må på familietreff først. Sofienbergparken passer perfekt i finværet.
Røyker
Marlboro666's Avatar
Trådstarter
Jeg kommer med en venn mellom kl.18 og 19
jeg som skriver
Dette virker hyggelig. Jeg kommer en tur etter jobb i 17 tiden.
Jeg tar meg en tur etter jobb! Bra initiativ!
Er på vri nå, har litt reisevei, men kommer til å være i parken rundt fem, oppdaterer når jeg har funnet plass. Om noen andre kommer før meg, skriv gjerne i tråden hvor du/dere sitter. :}

Da er jeg på plass i parken, har foreløpig funnet en plass i skyggen fra et stort kastanjetre, litt på skrå nedenfor lyskrysset. Er kledd i svart og sitter på en klappstol.
Sist endret av Veggen; 12. juli 2019 kl. 18:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Er folk der allerede mellom barnehagen og lekeplassen. Kan ta å hente deg så vi får merga når jeg kommer, MeTheWall

På Oslo s nuh, snart fremme-ish
Sist endret av Echuz; 12. juli 2019 kl. 18:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan tusle bortover å se om jeg finner folket.

Kan ikke se at jeg ser noen jeg kjenner igjen, men nå sitter jeg i "krysset" mellom barnehagen og lekeplassen.
Sist endret av Veggen; 12. juli 2019 kl. 18:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Lykke til!
Sitat av nso Vis innlegg
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Da har jeg funnet resten av folket, vi er 8 stk så langt.

Vi stitter mellom barnehagen og lekeplassen, foran kirken.
jeg som skriver
Jeg har kommet, men jeg finner gruppe på 8 personer. Hva er status?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Se etter en hånd i været
Nå er vi nærmere 20 stk, hvor er du?
Sist endret av Veggen; 12. juli 2019 kl. 19:21.
Røyker
Marlboro666's Avatar
Trådstarter
Er på veg, fremme litt etter 19 tenker jeg!

Noen som har tatt med noe grill?
Sist endret av Marlboro666; 12. juli 2019 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Står en grill her ja
Det var da som fanden at jeg ikke så tråden før nå. Nå når jeg endelig etter mange år på forumet bor i storbyen og har sjansen til dette. Er det folk der fremdeles?
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Er i parken nå. Noen som har lyst til å møte meg? Står ved lekeapparatene
Dro på løpetur og glemte jeg tenkte meg til dere. Hvor går turen etter park?
Sorry treg respons Wormhole, vi er her enda. Gikk å så etter deg, men fant deg ikke. Vi sitter midt på gressplenen over stien ovenfor kirken.
Største samlingen med mennesker som er på den plenen nå
Sitat av wormhole Vis innlegg
Er i parken nå. Noen som har lyst til å møte meg? Står ved lekeapparatene
Vis hele sitatet...
Er du fortsatt i parken?
Vi sitter fortsatt på samme sted.
Jeg er på Brynseng...Vurderer og ta en tur om det er gnist der enda.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Møte meg ved bordtennisbordene?
Vi står der nå. Vi er tre stykker. En med orange caps
Skal se etter folket
Da har parktreffer løst seg opp og noen har dratt vidre på bar og amdre, blant annet jeg, har pekt nesa hjemover.
Takk for et hyggelig treff alle sammen, som vanlig var det stas å treffe nye og kjente.
Røyker
Marlboro666's Avatar
Trådstarter
Takk til alle som møtte opp! Jeg fikk ikke hilst på alle, men hadde det veldig hyggelig med de jeg fikk pratet med.
Gleder meg til neste gang!
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Takk til alle som møtte opp! Jeg fikk ikke hilst på alle, men hadde det veldig hyggelig med de jeg fikk pratet med.
Gleder meg til neste gang!
Vis hele sitatet...
Ditto. Jeg håper virkelig tradisjonen fortsetter
Har det forekommet at onkel har dukket opp på treff organisert over Freak?
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Har det forekommet at onkel har dukket opp på treff organisert over Freak?
Vis hele sitatet...
Nei, det har ikke skjedd.
De har heller ingen grunn til det, dette er ikke rus-treff der vi sitter og skyter heroin eller raner forbipasserende. Heller en 10ish personer som koser seg i parken
Sist endret av moret; 13. juli 2019 kl. 14:52.