Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5440
Fikk tak i en 4s (64gb) strøken som kjører 6.1.6 og en 3gs som kjører samme ios og er 32gb strøken.

Jeg skal ha disse på display men er bare interessert om det er noe verdi i de? jeg er fornøyd med hva jeg har betalt

edit: med original box.
Sist endret av VitoScaletta; 10. januar 2020 kl. 01:06.
Ser ut som 4s ligger på finn til alt ifra 500 til 1000 kr, men føler det er en pris med masse pruterom for å si det sånn.

Personlig så hadde jeg ikke kjøpt en sånn telefon i det hele tatt nå i 2020, men om du skulle tvunget meg så hadde du vært hardpresset til å gi mer enn en hundrelapp eller to.

3GSen er i jo nærmere "legacy" nå og er kanskje litt småkult for Apple-fans å ha som en memorabilia, men den var forsåvidt solgt en del av i Norge. Den originale iPhonen er vel noe mer å samle på tenker jeg.
Ser iphone 1 går for 12k pund osv.

Dog kanskje noe verdi i fremtiden. for noen er det jo "wow" at 3gs'en og 4s'en kjører begge 6.1.6 og er i original eske, men sealed hadde nok vært bedre. ga 300 for 3gsen og 500 for 4sen.
Steingamle telefoner som er i mellomsjiktet mellom brukbar telefon og samleoppjekt, gjem dem i en skuff og vent til de begynner å bli samleoppjekter