Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1003
Hei!
Mekket ALT for mye hasj i går å fikk ikke røyket det opp, siden vi var så på bærtur fant vi ut at vi skulle fryse alt mekket å alle jointene.... Når jeg voknet i dag var alt fryst..
Har vi ødlagt THCen?
kan vi bare ta det ut å la d bli tørt for så å røyke det?

Har søkt på forumet å finner ikke noe svar..
Hvor mye mekka du opp? Hvorfor ikke bare ha det i en tom snusboks, eller noe annet hvor det holder seg godt?
Trådstarter
25 0
det var vel 3-4G vi fryste!!! Pleier å legge det i snusbokser elrs... Men var jo helt KAKE delus heile gjengen.... å vi fant ut at d måtte være genialt å legge d i fryseren som man gjør me pepper...
alt blir sikkert helt ødelagt av fuktigheten når vi tar d ut...
Man kan jo fryse tobakk uten problemer, og det inneholder jo fuktighet, så jeg ser ikke hvorfor hasjen skulle ta skade av det.
Trådstarter
25 0
tobakken vet jeg overlever... men tenker mer på thc`en :P
Tviler på at THCen tar skade av det, er jo vanlig og vanncurè mariuhana.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som sagt, THC tar ikke merkbar skade av å fryses, det er også flere metoder som involverer kalde temperaturer for å raffinere cannabis til hasj.

Case closed