Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2103
Har seg slik at det er raveparty i området.
I går var jeg på fest og der inntok jeg mye alkohol og veldig bra amf. Sitter nå våken og vurderer å dra på raveparty og teste E for første gang.

Er det en veldig dum idé?
Ditt valg det. Extacy er vel ikke så ille som folk skal ha det til, men i pilleform er det vel gjerne blanda ut med drit. Ville egentlig personlig kjøpt testing kit og rene MDMA krystaller og tatt litt tid til å passe på at jeg får riktig vare, før jeg evt. tester det ut.
Om det er dumt eller ikke bør du være i stand til å bedømme selv, etter å ha lest om, og satt deg godt inn i farene forbundet med bruk av ecstasy.
Jeg antar at du ikke har sovet og spist skikkelig på en stund, isåfall vil det bli tungt for kroppen å innta MDMA og danse i flere timer.
Trur det kommer til og bli en sinnsykt kjip søndag viss du gjør dette,men hey,ditt valg.
synes det er litt skummelt å kombinere amfetamin med mdma, hvertfall etter min erfaring, ta deg heller et stort glass vin og røyk deg en feit rev det er fin medisin dagen derpå