Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4291
Baggy bukser er jo ikke å oppdrive i hovedstaden?

Baggy bukser er tydeligvis ikke inn, og om du finner noen bukser som er greie i låra krymper de plutselig når du kommer til leggene fordi dette visstnok er jævlig kult. Komfortabelt er det ikke!

Jeg leter etter bukser i stilen relaxed fit, sånn som carhartt lagde mye av før.

Noen som veit om utsalgssteder med ett greit utvalg bukser som er litt mer baggy enn det som er vanlig for tia?

IKKE be meg stikke innom f.eks flava og kjøpe bukser fordi der selger de fallskjermer og ikke klesplagg!

Kan tenke meg noe som denne her
Sist endret av Mr.Jack; 23. november 2011 kl. 19:34.
Ebay er en bra ting
Du har alltids flava..
Hva med Stress? Er hiphop butikk sånn som Flava, men ikke fullt så yo.
Sist endret av Bothrops; 23. november 2011 kl. 20:02.
Hva med Grim eller Stress?
Har prøvd stress, men siden strammere bukser plutselig er inn hos hip-hop kidsa har de ikke baggy bukser for tia =P Spurte dem, og ble vist workpantsa til carhartt som er helt vanlig bukser liksom.
woha, skulle si 50-50 men de hadde vist også gått bøg-hop stil, men heldigvis, www.steez.no.

mye lrg som jo e fint
Session har vel også ganske mye forskjellig, type LRG/WESC/KR3W/Carhatt. Det er jo mye som er slim/medium, men vet at noen WESC og LRG-bukser har en ganske avslappet fit.
Hva med jean tv på arkaden. Eller har de også hoppet på den trange moten.
superkul.no skal vel ha noe.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Har du prøvd Flava da?
http://www.skatewarehouse.com/jeans.html

Finner sikkert en del her.
Sist endret av popmart; 23. november 2011 kl. 21:55.
De få gangene jeg drar ut for å handle klær møter jeg stort sett på dette problemet selv.

Skate/Snowboard butikker er som regel smart å sjekke - Selvom disse kjedene også har slengt seg på femi-hypen.

Som noen har nevnt over her ville jeg prøvd Jean-Tv på Arkaden i Oslo. Jeg kan nesten garantere deg at du finne noe, bare du titter litt.
Hvis ikke har du Swag på Sandvika Storsenter(Også en Quicksilver butikk i samme senter dog har jeg til gode å finne noe brukbart der, selvom jeg har en drit smud kaki-aktig Quicksilver bukse(kjøpt på Swag).
Så har man jo en skatesjappe på Nordbysenteret også(Der har de mye forskjellig, dog fant jeg ikke regular/baggy i min størrelse)

Bestilte også fra www.blue-tomato.com èn gang. Men jeg mener å huske at frakta derfra var helt sinnsyk(Mulig jeg valgte noe express greier riktignok). Så be aware
Sist endret av STUKETRYNE; 23. november 2011 kl. 22:04. Grunn: WHY DO YOU CARE
Dressmann, ja jeg er serriøs
Kos deg =) - Under kategorien cargos.
Sist endret av Laxz0r; 23. november 2011 kl. 22:15.
Går stort sett ikke i annet enn baggy dongeribukser

Kjøper dem på ebay, somregel til en ganske ålreit pris
de buksene du linket til var bare til 90-talls da. jeg har kjøpt mine siste bukser på Dressmann, de har faktisk mye å velge i. både stramme og løse bukser. og relativt moderne.
Støtter Dressmann. Buksa på bildet du linker til ser ut som en standard Dressmann-bukse.
DA vet jeg den beste butikken for deg! Steez! De selger ekstremt mye fete klær, fra blant annet LRG som har de feteste baggy buksene som fins. Butikken ligger i Dronningens Gate, to gater nedenfor Karl Johan. Butikken er desverre ikke så bra som den i Bergen eller nettbutikken, men kan jo skjekke det ut! Det er også Steez om lager merket I.N.I, som du ofte ser på kroppene til Jaa9 & OnklP, Tommy Tee og andre hiphop fjes. De bruker tskjortene ofte i Torsdags Kveld Fra Nydalen også.

Her er nettsiden
Sist endret av Lachrymology; 24. november 2011 kl. 22:04.
Har du prøvd Levi's?
503, 533, 758 og 550-seriene er loose-fit om jeg ikke tar helt feil. Stikk innom din nærmeste Levi's dealer og prøv et par.

I tilegg: litt usikker på om de fortsatt er i produksjon, men de har ihvertfall kjørt 501 med det som kaltes relaxed fit. Deilige jeans.

Har du prøvd Levi's?
503, 533, 758 og 550-seriene er loose-fit om jeg ikke tar helt feil. Stikk innom din nærmeste Levi's dealer og prøv et par.

I tilegg: litt usikker på om de fortsatt er i produksjon, men de har ihvertfall kjørt 501 med det som kaltes relaxed fit. Deilige jeans.
Fyfaen den buksa der var mad cash. Sifra om du finner en lignende!
Kjøper regular fit i ett par størrelser opp så det ikke ser ut som tights rundt leggene om jeg kjøper på butikker i nærområdet.
Hoodboyz har mye jeans i kategorier som loose fit og baggy, MYE harry bukser men du finner noen godbiter også.
Sist endret av Aaatcho; 24. november 2011 kl. 22:40.
Evans, der jeg har kjøpt mine baggy bokser, snakker om ordentlig baggy bokser altså.
på denne størelser som jessie pinkman bruker på dette bilde og litt større http://breakingbadcostume.com/jesse-pinkman-costume/

han drar til statene mange ganger i året og handler klær og tar de med hjem til norge, han holder dog til i tønsberg området. Om du vil ha nr han så send meg pm.
Ikke for å høres ut som en hipster, men hva er egentlig greia med at alle skal begynne med slimfit? Jeg hadde liksom.. min egen stil før alle de ekte hipsterkidsa kom å gjorde dritten mainstream.
Hahaha, flava ja :P var hvertfall en del skatesjapper som solgte det før hvertfall. Nå henger jeg ikke så mye med på den lenger, men kan jo bare spørre noen du ser i byen en gang da. Er nok ikke umulig å få tak i det skal du se
De her er jo litt baggy og ganske greie? Rimelig pris er det og!

http://www.junkyard.no/Product.aspx?...etailId=165402
Dressmann, Jack&Jones
Drjays.com. Der kan du velge alt fra Baggy, relaxed fit, slim fit osv. har sinnsykt mye der, bra priser også! om du er redd for toll osv. kan du be dem og sende det som en gave
Ett tips til gutter der ute som ser etter noe mer stretchy, fint og nokså billig.

Tro det eller ei, men kjøp Jentebukser

Du leste rett, jentebukser. For å kunne få en herrebukse med ett slikt stoff, som også ser bra ut kan du fort punge ut mer tusenlappen, men derimot på Cubus betaler du rundt 149,- for samme greia.

Er helt heterofil, trenger ikke å få det spørsmålet stilt etter jeg har svart
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Veit noen om en side der dem selger baggy bukser for barn mellom 12/16 år?(Helt norsk side) I rundt størelse 145/178. Tusen takk for svar )
Du trenger da ikke shoppe deg full av 50's klær, finner lett noe baggy nede på jack&jones til halve prisen.. hf
DC buksene de har på Session, vet ikke om de selger dem nå lenger, var helt utrolig komfortable, de var også ganske baggy, selv for meg som har lårbredde som en elefant ;-P
Jeg vil helst ha noe sånn baggy som det er på "www.Urbanwear.no" For barn, mellom 12/16 år D

Billige baggy pants, FOR BARN! :'D