Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  95 10613
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10014603

Hva syntes dere om holdningen til Snoop her?
Jeg syntes han oppfører seg direkte kvalm.

Noen som pleier å høre på Snoop Dogg, som har noen innvendinger på hans holdning?
Endret dere syn på rapperen?
Snoop er et godt eksempel på uttrykket høy på pæra.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Snoop er et godt eksempel på uttrykket høy på pæra.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Så du filmen?
La mannen være, han har helt sikkert ikke lyst å forklare dette.
Det verste er jo at VG virker stolt over dette akkurat som det er noe prestasjon.
Det er jo de som vil ha intervjuet, han bestemmer hva han vil snakke om.
Møkka journalist i Se og hør.


Edit : Mente vg....
Sist endret av Navnl0s; 15. oktober 2011 kl. 06:33.
Helt enig i at han oppførte seg direkte kvalmt..
Både han og resten av den gjengen i bakgrunnen der..
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Ta en titt på klippet!
Kvalm fyr.
Sitat av white? Vis innlegg
Helt enig i at han oppførte seg direkte kvalmt..
Både han og resten av den gjengen i bakgrunnen der..
Vis hele sitatet...
Ser du ikke at det er figurer som deg som skaper mannen?
veeel, går fortsatt ann å oppføre seg som en normal person, uansett hvem du er
Her kommer journalisten etter å ha lest twitter meldingen og spør hvorfor han er sen, er han dum eller? Ganske provoserende for Snoop å få et så tåpelig spørsmål. Og vanvittig interessant journalist da: "how is the partying?" "I dont party" og så..."you dont?" WOW, til og med jeg kunne klart bedre enn det der
Han var sikkert dritlei etter bussturen.

Er ellers enig at han virket som en gretten gammel gubbe. Men tror han hadde sine grunner. Journalisten åpner intervjuet med å stille irriterende spørsmål. Da bestemte sikkert Snoop seg for at han skal han ikke like.
Hey, folka, denne karen har vokst opp faktisk I hooden, no bullshit. Han har sikkert røyka weed HVER bidige dag siden han var 11. Han har hatt LATTERLIG mange år i underholdningbransjen som artist, men påfølgende lattelrige mengder med drama. Når han er jævla sliten etter å ha blitt peset fra tollen, og han skriver på twitter hvorfor for å slippe å få spørsmålet, men det er allikevel det smarteste han idioten av en journalist hadde å spørre om. Veitduhva? Da er det heelt greit at the big baws bare gir litt faen og ber han dra seg til helvette vekk. Hvis NOEN i verden har lov å være sliten og irritert på en fredag så er det faenmeg Snoop.
Han er super-kjendis, ikke super-menneske.
VG gjorde det der bare fordi de håpet på en sånn oppførsel. Tenk om snoop hadde vært superhyggelig? Da hadde de sikkert ikke skrivi en dritt i avisa.
Sitat av Mowglid Vis innlegg
La mannen være, han har helt sikkert ikke lyst å forklare dette.
Det verste er jo at VG virker stolt over dette akkurat som det er noe prestasjon.
Det er jo de som vil ha intervjuet, han bestemmer hva han vil snakke om.
Møkka journalist i Se og hør.


Edit : Mente vg....
Vis hele sitatet...
Jounalisten spurte interessante spørsmål uten å være frekk, og Snoop ber ham dra til helvette.. De har latt ham være, det var han som ville ha et intervju. Ser ikke hva VG har gjort galt her?

Sitat av Taurean Vis innlegg
VG gjorde det der bare fordi de håpet på en sånn oppførsel.
Vis hele sitatet...
Nei, de ville ha et intervju...
You doesn't suit me, so fuck off. Voksent? Høfflig?
Fyren er vant til å bli behandlet dårlig av journalister og paparazzier, ikke rart han reagerer som han gjør når VGs journalist presterer å åpne intervjuet med "Why are you so late?". I tillegg hadde han flere timer i buss bak seg.
Sist endret av Jaso; 15. oktober 2011 kl. 11:14.
VG's reporter er helt klart problemet her.

Snoop er vant til journalister som faktisk klarer å stille saklige spørsmål, om f.eks norges turneen hans, eller hva han vil gjøre mens han er i norge osv.
Men journalisten her spør hvorfor han ble stoppet i tollen! Det er nok ganske sikkert at han hadde weed med seg, så det ble vel tatt ifra han. Ser det ut som snoop skal si til hele norge at røykevarene hans ble tatt ifra han?

Så spør han hvordan det er å bli gamlere? Som snoop sier, du merker ikke forskjell på på 7-8-9, gjør du det på 38-43?


Hele saken er latterlig, VG suger.
Sist endret av naxoz; 15. oktober 2011 kl. 11:18.
Jeg skjønner at fyren er gretten. Tror du er greit stresset hvis du skal på autografskriving og spille konsert og blir 5 timer forsinket. Han ser jo også ganske sliten/lei ut så at han svarer slik han gjorde er i mine øyne forståelig. I tillegg syns jeg at å stille han spørsmål om å bli eldre hører hjemme i et talkshow og ikke i en Adidasbutikk med hylende folk utenfor.
Nå står det faktisk at grunnen til at han ble stoppet var at han hadde for mye kontanter, noe jeg i utgangspunktet synes er helt sykt. At de stoppet han for det altså.
Til Snoop sitt forsvar så har Nrk et intervju der han oppfører seg betraktelig bedre http://www.nrk.no/video/se_snoop_dog...D450AD16697CC/

Uansett så mener jeg personlig at Snoop er litt høy på pæra. Hvor mange situasjoner har ikke livvaktene på hans kommando "ryddet vei" samme hva. Men hvem ville ikke blitt litt høy på pæra når man er verdens største hiphop artist?
Vel, det "intervjuet" var jo elendig. Spør hvordan det er å være gammel i turnelivet osv, jeg hadde tolket det som en fornærmelse. Og "hvordan har festingen endret seg?" - idiotisk spørsmål.

Kanskje Snoop oppførte seg slik siden spørsmålene var elendige og han ikke likte reporteren?
Du skal intervjue Snoop og innleder med spørsmål om hvorfor han er sen? Da er det noe galt i hodet ditt
Sist endret av Apedop; 15. oktober 2011 kl. 11:35.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Du skal intervjue Snoop og innleder med spørsmål om hvorfor han er sen? Da er det noe galt i hodet ditt
Vis hele sitatet...
Snoop er som alle andre trollmenn: “A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to”
Sist endret av Knask; 15. oktober 2011 kl. 11:41.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Hvor mange situasjoner har ikke livvaktene på hans kommando "ryddet vei" samme hva.
Vis hele sitatet...
Dem gjør det av sikkerhetsmessige årsaker, uansett om vi er i lille Norge der det aldri skjer noe.
han er vandt til å få det som han vil. Neppe den eneste kjendisen som har vært en dick mot journalister.. Ikke kult av den grunn, men stars will be stars..
Nordmenn altså, haha, denne tråden. Lool.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Syns oppførselen er genial, parkerte VG og journalisten umiddelbart.

For noen dumme spørsmål, han er 5 timer for sent = han er sliten som F, så kommer folk og spørr så tette spørsmål.

Sist endret av Kusetjuv; 15. oktober 2011 kl. 11:54.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Nordmenn altså, haha, denne tråden. Lool.
Vis hele sitatet...
Sånne som deg, altsa, haha, sånne jævlig unødvendige innlegg. Lool.
Herregud, "oppføre seg som folk". Så normale folk kan ikke ha en dårlig start på dagen?

Nå vet ikke jeg noe bakgrunnshistorikk iforhold til dette men kan tenke meg selv at når han er 5 timer forsen har han vært igjennom masse stress, som han gjemmer bak "gamlehjem" og kyllingvinger. Man ser jo at han er greit irritert og sliten også kommer det hundretusen mennesker og ett utall med kameraer oppi trynet hans, og den første idioten som kommer og spør akkurat hvorfor han er sen, når han sikkert har fått det spørsmålet en million ganger før. Altså han er fortsatt ett menneske, og han trenger ikke fortelle alt bare fordi han er kjent og en journalist spør han.

Nei han trenger heller ikke være så "høy på pæra" men i dette tilfellet var det bare sjukt lættis, kan ikke gjøre annet enn å le av den sykt dårlige journalisten og dele videoen på facebook.

Dessuten er jo bare sånn han er.
hvem blir ikke forbanna når man blir stoppet i tollen for å ha for mye cash med seg, og så skriver man det på twitter for å slippe spørsmål om det. og så kommer det en fyr og spør om hvorfor du er sen?
Patetisk forsøk fra VG på et "TV"-intervju. Journalisten burde bli omplassert til korrekturavdelingen eller noe, idiotspørsmål.

Ganske sikker på at 90% av dere hadde reagert på samme måte i samme situasjon.
Sitat av danseku Vis innlegg
Nå står det faktisk at grunnen til at han ble stoppet var at han hadde for mye kontanter, noe jeg i utgangspunktet synes er helt sykt. At de stoppet han for det altså.
Vis hele sitatet...
Snoop er vel ikke hevet over loven han heller...
Hva faen er vitsen med å spørre om hvorfor han er forsinka, når han nettopp har twittret grunnen til dette?
Reportern fra vg hadde ikke en dritt å gjøre der virker det som, men det unnskylder ikke snoops oppførsel uansett..
Skjønner han ganske godt egentlig.. Stått på grensa i flere timer fordi han har for mye penger med seg (WTF), skriver på twitter hva som skjer, så kommer det en reporter å lurer på hvorfor han er flere timer for sen. Dette blandet med stor popularitet gjorde at snoop dogg kan oppføre seg slik uten at det gjør meg noe som helst i alle fall
Snoop er vel ikke hevet over loven han heller...
Vis hele sitatet...
Det er forsåvidt sant nok, men nå er ikke den loven primært myntet på rappere med alt for mye penger. Synes det er litt smålig og stoppe han for dette.
For å være ærlig så syns jeg han svarte rimelig godt for seg med tanke på reporterens mangel på sosiale antenner og forståelse for det å lage et godt intervju.

Snoop var like kul som vanlig i mine øyne.
Reporteren/journalisten tråkket i salaten, ikke Snoop.
Det var jo et bra intervju. Noe annet enn det vanlige "hvordan er det å være i Norge?" Crappet og andre spørsmål som ikke krever mer enn 1 hjernecelle for å besvare. Snoop tråkket i salaten, vertfall på det andre spørsmålet. Et intervju lages for seere sin skyld, ikke for snoop.

Latterlig å se fankidsene i kommentarfeltet på vg. "Tollvesenet har ikke lov å stjele penger omg, omg omg."
Jeg synes det er festlig at dårlige intervjuere blir parkert når de ikke kan jobben sin! Såklart blir snoop gretten av dette...

http://www.youtube.com/watch?v=KG2S9EUE0gA
Snoop er superkjendis som dere selv sier. En journalist er en journalist.

Om Snoop ikke klarer slike spørsmål så faller det meg litt merkelig. Så han har ikke blitt spurt om verre ting?
En journalist vil alltid grave etter ting som vil selge i avisene. Ihvertfall en journalist fra Vg. Enkelte av dere sier at Snoop selv hadde bedt om at media skulle være der, da faller det meg enda mere merkelig at han har en slik oppførsel. Men igjen, Snoop hadde garantert en dårlig dag. Han er sikkert en hyggelig fyr til vanlig.

Er ingen hater av Snoop, men enkelte her inne tenker ikke lenger enn nesa. Lolz, knizzz fy faen ass... jævla journalisten.

Noe har tydeligvis denne journalisten gjort riktig, saken får masse mediaoppmerksomhet.

Vinneren om jeg kan si det, er i denne situasjonen Mr Journalist. Taperen er Mr Snoop.
Sist endret av stagg; 15. oktober 2011 kl. 14:21.
Tidligere i et innlegg ble det sagt at han vokste opp i hooden, hvis det er sant så synes jeg det er rart at flere her ikke gidder å oftre en tanke på hvordan en faktisk blir som person da i forhold til here, stoor forskjell, og når du har drøssevis av penger og stort sett kan gjøre hva faen du vil, så er det fort gjort å bli overlegen... men i denne settingen virka det bare som han hadde kommet fra et par andre gigs og bare var sliten, hadde kanskje dårlig tid som han og impliserer, og bare ble drittlei av å bli stoppet, sikkert for endte gang.. og norges toll-lover er ikke akkurat milde
Dette er faktisk det kleineste intervjuet jeg har sett noen gang.
Syns Snoop Dogg oppførte seg eksemplarisk med tanke på alle oppblåste stjerner som driter/slåss å svare på dumme spørsmål fra reportere. At han oppfører sånn er helt greit i mine øyne. Han er den store stjernen det er ikke reporter. Han var ikke en drittsekk med andre medier, bare mot VG fordi reporteren spurte SD dumme spørsmål. Jeg ville gjort det samme hvis en reporter hadde spurt meg samme spørsmålene. Syns forresten SD er en bra rapper
Sist endret av Tokis; 15. oktober 2011 kl. 14:44.
Det beste var jo den legendariske Petter Solberg engelsken fra reporteneren da.

Why ar ju lait?
Sist endret av Bombasa; 15. oktober 2011 kl. 14:50.
For å nevne noe annet så er det jo nesten jobben til reportere å prøve å irritere folk, de vil bare ha en story og hvis snoop blir irritert har de hvertfall en story, sikkert mange fler som leser "snoop irritert i tollen" enn "snoop på vei til oslo". hvordan kan disse reporterne leve med seg selv, et eksempel er jo den se og hør filmen som er basert på virkeligheten og som gjorde at de til og med endret "vær varsom plakaten" som media egenlig skal forholde seg til
Jeg har aldri vært noen stor Snoop fan, og ble det hvertfall ikke nå!
Forferdelig kvalm og selvgod fyr!
Sitat av exceed Vis innlegg
stoor forskjell og norges toll-lover er ikke akkurat milde
Vis hele sitatet...
Enda en gang faller det meg merkelig at Snoop & crewet hans ikke undersøker hva som er lovlig mtp at de reiser 250 døgn i året, og passerer sikkert 30 forskjellige tollvesen.

Det med at Snopp skal ha empati fordi han har vokst opp i ghettoen, den får han ikke fra meg.
Sist endret av stagg; 15. oktober 2011 kl. 14:54.
oppførte seg kvalmt, ja. men kan samtidlig skjønne at han sikkert er pisslei og vill legge saken på hylla da en innpåsliten reporter kommer og graver i saken.
Sitat av Staggere Vis innlegg

Det med at Snopp skal ha empati fordi han har vokst opp i ghettoen, den får han ikke fra meg.
Vis hele sitatet...
Ikke fra meg heller, men det at han har sittet i buss de siste ørten timene, underskudd på søvn, sikkert dritsliten for så å kave seg gjennom ørten intervjuer. Der får han sympati.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ikke fra meg heller, men det at han har sittet i buss de siste ørten timene, underskudd på søvn, sikkert dritsliten for så å kave seg gjennom ørten intervjuer. Der får han sympati.
Vis hele sitatet...
Bra vi kan være uenige da

Som sagt så var det de selv som ville ha intervjuet. Var ikke journalistene som kom løpende mot han da han kom av bussen.

Igjen, en journalist er en journalist. De spørmålene han stilte var langt ifra så idiotiske som enkelte her skal ha det til. Men på en måte kan jeg skjønne dere blodfans. Men skal vi snakke etter boka, så viste Snoop en dårlig holdning i akkurat denne situasjonen.