Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 653
Skal ha ny ps3. Vet ikke hvor stor hardisk jeg trenger? tips? Skal kjøpe Black ops, grand turismo, need for speed og fifa hvertfall. Kanskje uncharted også. Men hvor burde jeg kjøpe fra? Og er det "pakketilbud" i noen butikker dere vet om?
Takker for svar.
Hei på deg!

Jeg har den på 120 GB og det holder lenge. Hvis du ikke skal ha film, musikk, og billder til tusen på den hadde det holdt med mindre også. Hvis du laster ned fullversjons-spill hele tiden, vil det også ta plass, men jeg har filmer, musikk og diverse spill på min og har fortsatt masse plass igjen! Du må tenke litt på hva du skal ha på den, musikk, filmer og bilder kan du også få ved å koble til en ekstern hardisk, minnepinne, etc. Tenk på hvor mye plass du virkelig trenger. Spør du i butikken vil de nok prøve å prakke på deg den dyreste, det kalles provisjon og lønn:P Tenk selv er mitt beste tips!

Ang. pris så varierer det hele tiden, men ta en titt på prisguide.no, sjekk ut elkjop.no, expert og spaeworld Må bare titte og legge inn litt tid hvis du skal ha den billigst mulig.

Hvis du skal ha kabler også så får du alltid prutet litt på dem, eller jeg får som regel det
Sist endret av daskelask; 27. desember 2010 kl. 20:40.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Jeg ville helt klart kjøpt den største jeg hadde råd til. Gran Turismo krever 8 GB, med muligheten til å installere ytterligere 8 GB, om jeg ikke husker helt feil.

Selv har jeg 80 GB, og det er langt ifra nok for mitt bruk. Har flere ganger måtte slette spill, demoer og filmer jeg i utgangspunktet ville ha på harddisken, siden jeg ikke hadde plass til å laste ned/installere nye spill.
Du får 320GB til 2500,- på komplett.
Selv har jeg hatt den orginale med 80GB HDD nå i over 2 år, er enda ikke full, men har det siste året begynt å laste ned mye fra PS-store, og jeg ser nå behovet for å oppgradere, og tipper jeg går for en 500GB HDD når jeg først er igang.