Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 597
jeg skal kjøpe meg et filmkamera, men jeg vet ikke hvilket.

jeg har 2000 til rådighet

skal brukes til filming av alt mulig fra fest til solnedganger.

noen som har peiling som kan anbefale noe til meg ?
Hvis du skal kjøpe deg et greit HD-kamera,må du nok legge i noen kronasjer til, my friend. De helt greie kameraene begynner på en 3500-4000,-

(Begynn her du. Mange tråder om dette fra før av )
Sist endret av Eplegutten; 4. november 2010 kl. 19:07.
Tja...Når det er såpass billig, så vet jeg ikke. Vet at ikke dyrest ikke alltid er best, men her er det det.

Begrunnelse:
http://www.expertreviews.co.uk/camco...a-camileo-x100

http://camcorders.about.com/od/revie...cam_review.htm

Men til nybegynner-filming og bare fest og solnedgangs-filming, fungerer det sikkert helt greit
Prøver ikke å være vrang, men jeg har drevet med filming i en 4-5 år nå, og er nokså kresen på utstyr :P
Sist endret av Eplegutten; 4. november 2010 kl. 19:16.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Garry
Trådstarter
nå har jeg lett, men jeg er fortsatt usikker på hva jeg skal kjøpe.

så hvis det er noen kameraentusiastfreakere her som kan hjelpe meg med å finne et videokamera til mine behov, så hadde jeg vært meget takknemlig.

Kriteriene er fortsatt best mulig videokvalitet for 2000kr.

mvh Buggha
Du er en latsabb av rang Buggha.
Om ett år og et ukjent antall poster på dette forumet vil du fremdeles være uten kamera.

Tre uker etter din første post har du fått flere tips, som åpenbart ikke har passert din egen (høyst tvilsomme) kvalitetskontroll. Du har tilgang på nett, men klarer ikke å google deg gjennom tester som kunne hjulpet deg i din søken etter et kamera.

Som sagt, du er en latsabb av rang.
Sist endret av BetaCam; 21. november 2010 kl. 22:43.