Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 496
Så var det på tide med ny PC og denne gangen hadde jeg tenkt å kjøpe MSI GeForce 9800GX2 1GB GDDR3 skjermkort.
Jeg bare lurte på om det er bedre å kjøre 2 MSI GeForce 9800GTX isteden for MSI GeForce 9800GX2? Aldri vert borti de SLI greiene.
Noen forslag?
Sist endret av Prohx; 11. juni 2008 kl. 00:16.
De vil yte ganske likt men 9800GTX i SLI vil være _litt_ bedre. Personlig ville jeg valgt 9800GX2 siden da kan man bruke intel hovedkort (X38/P35) som ligger en god del foran hovedkort med nvidia sine chipset i stabilitet, klokkevenlighet osv. Man slipper også å ha to kort i samme pc, som gjør at det utvikles mye mindre varme og det blir større plass.
Sist endret av zipp; 11. juni 2008 kl. 00:19.
Trådstarter
2 0
Okey. Hadde planer om et MSI X48 Platinum hovedkort kjørenes med kortet. Et OK valg? Penger har ikke så veldig mye å si, men et bedre kort til samme pris hadde vert fett.
Sammen med en Intel Core 2 Quad Q9300 2.5GHz ville det kjørt AoC greit?
Sist endret av Prohx; 11. juni 2008 kl. 00:28.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Du vil nok kunne kjøre det på full pupp med mindre du har ekstremt høy oppløsning på skjermen din.