Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2252
Nå som jeg har fått igang dayz igjen så søker jeg 2-3 buddies som vil være heroes med meg på Whitelist throndheim serveren. Vi skal hunte ned bandits, som der er mange av her. har alt av Ts/mumble/skype osv, godt headset og mic. vil gjerne game med noen på min alder (21 snart 22 ) og opp, kan såklart game med folk som er yngre også. Pm eller skriv her så adder jeg deg
Hey
Tenkte eg skulle prøve meg på dayz igjen, er 20 her
Korti på dagen har du tid til å spille
Hey, spiller en del DayZ og vil gjerne joine hvis jeg får lov. Spiller mye Taviana, men er brukbar på Chernarus også :P

nickname: overwatch.

btw, er 20.
Sist endret av overwatch; 13. mai 2013 kl. 01:18.
Serveren du prater om, kan du gi litt info om den ?
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Kunne godt tenkt meg til en til i gruppa, vi spiller ikke på serveren du er på, men på Origins serveren til VIKINGS. Det er en mod av Taviana, som er mye mer realistisk og vanskeligere.

Send meg en PM om du er interessert.
https://www.facebook.com/Dayztrondheim der er serveren, bare skriv In game navnet deres så blir dere whitelisted der.

Heter Raazyk på skpye, kyrre andre øye kragseth så finner dere meg.

Gamer stort sett på alle tider på dagen, er sykmelt for tiden.

Gamet en del I natt og har bra utsyr nå, fant også et chopper! har fått det Igang!

ja.. da skulle jeg vær snill og plukke opp 3 karer, de drepte meg og tok alt, så må begynne på nytt.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
https://www.facebook.com/Dayztrondheim der er serveren, bare skriv In game navnet deres så blir dere whitelisted der.

Heter Raazyk på skpye, kyrre andre øye kragseth så finner dere meg.

Gamer stort sett på alle tider på dagen, er sykmelt for tiden.

Gamet en del I natt og har bra utsyr nå, fant også et chopper! har fått det Igang!

ja.. da skulle jeg vær snill og plukke opp 3 karer, de drepte meg og tok alt, så må begynne på nytt.
Vis hele sitatet...
Hahahha Hva gjorde du da/tenkte da? Kan tenke meg du ble irritert? Hadde jeg blitt.
nei var 3 stykker som lurte på om jeg kunne plukke de opp, jeg sa ok om de la våpen i backpack, men de var så fulle så de lurte på om det gikk ok at de bare hadde våpenet nede, de var i hero skin. Tenkte at alt var og, de hørte ikke hva jeg sa når jeg kom så jeg gikk ut av hellien, dumt av meg.. men hadde jo håp om at de faktisk var friendly. De lurte på om jeg vill ha en dmr, jeg takket nei da jeg alt hadde en dmr så ble det plantet 1 skudd i hue på meg. Nå prøver de og virke uskyldige :P men har nå gått bort i fra friendly "visjonen" min. har alt funnet 1 bil jeg skal begynne og fikse, så vet jeg om en littlebird, så tenkte og sjekke ut det.

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hahahha Hva gjorde du da/tenkte da? Kan tenke meg du ble irritert? Hadde jeg blitt.
Vis hele sitatet...
Spiller dayz stort sett hver dag, og kunne sånn sett trengt en buddy å spille med. Han jeg spiller mest med jobber mye, så jeg spiller som oftest solo. Men jeg ser at det stort sett bare er rundt 10 spillere på serveren du nevner. Jeg er ikke whitelisted, så har aldri spilt på den. Er det aktuelt å spille på andre servere?
Sitat av Truserøsk Vis innlegg
Spiller dayz stort sett hver dag, og kunne sånn sett trengt en buddy å spille med. Han jeg spiller mest med jobber mye, så jeg spiller som oftest solo. Men jeg ser at det stort sett bare er rundt 10 spillere på serveren du nevner. Jeg er ikke whitelisted, så har aldri spilt på den. Er det aktuelt å spille på andre servere?
Vis hele sitatet...
Joda, både andre servere og andre maps. bli whitelisted tar ikke lang tid da, og vil helst spille på whitelisted servere siden er er så mye hacking på andre.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Joda, både andre servere og andre maps. bli whitelisted tar ikke lang tid da, og vil helst spille på whitelisted servere siden er er så mye hacking på andre.
Vis hele sitatet...
Sweet. Sender deg en PM
Sitat av Broiler Vis innlegg
Kunne godt tenkt meg til en til i gruppa, vi spiller ikke på serveren du er på, men på Origins serveren til VIKINGS. Det er en mod av Taviana, som er mye mer realistisk og vanskeligere.

Send meg en PM om du er interessert.
Vis hele sitatet...
kan godt tenke meg og prøve Origins, MEN! har prøvd og koble til men får en error
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det er bare å installere seneste versjonen fra forumet deres og joine en av origin serverene. Personlig spiller jeg på en server som heter lost patrol. Har hus der også, IP er: 94.23.42.143:2302
Origin skal forøvrig kun startes med @dayzorigins og ikke @dayz samtidig.
Sist endret av Quakecry; 14. mai 2013 kl. 00:35.
Åh, Quakecry, viste ikke du var på Freak! Petitus her, jeg er en av "adminene" på Lost Patrol serveren
Origins er ufattelig morro, og for de som ikke har testa den modden, kan man bygge hus der som kan låses av for safe oppbevaring av ting!

Origins ligger forresten i DayZCommanderen, og kan lastes ned via den, og startes via Commanderen!
Sist endret av dMb; 14. mai 2013 kl. 13:22.
Jeg får en common bug som de kaller white/gray screen, har lest litt opp hvordan og fikse det men må reinstallere en del ting da ser det ut til.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av dMb Vis innlegg
Åh, Quakecry, viste ikke du var på Freak! Petitus her, jeg er en av "adminene" på Lost Patrol serveren
Origins er ufattelig morro, og for de som ikke har testa den modden, kan man bygge hus der som kan låses av for safe oppbevaring av ting!

Origins ligger forresten i DayZCommanderen, og kan lastes ned via den, og startes via Commanderen!
Vis hele sitatet...
Ikke bare er begge på freak, vi begge bor i bodø
Haha, liten verden.
Det tok sin tid men! nå har jeg Origins som fungerer! woho! bare og adde meg folkens! kommer til og game isåfall 12-13 timer i dag spiller på serveren som de over for har skrevet, lost patrol
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Flott : ) Serveren er somregel aldri under 10 på. På ettermiddagene/kveldene er det somregel 20+.
Vil forsatt ha noen og game med, springer jo rundt alene

Trenger hjelp, har brukket et ben og kommer meg ikke inn i hospitals har heli så kan fly over hele mappet om noen kan gi meg morphine , er på lost patrol serveren enda :P
Jeg har fått ordnet meg whitelist på denne Trondheim serveren nå, siden BreakingPoint er helt ødelagt atm.
Du finner meg TS3 når jeg spiller.
GeneralBake
DustMan's Avatar
Kom på dayz vikings! utrolig bra server, var ekstremt folksomt på den men det kom en bug, så den forsvant en stund ellno. men nå er den oppe igjen, få med mange folk på den!
Tenkte å game litt på DayZ Trondheim idag, bare å komme på min ts3 om noen vil joine!

ts3.sonsofvalor.net:9989
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Jeg og noen norske kompiser spiller på Cherno City Chiefs (Origins). Vi spiller aktivt som heroes, og går veldig inn for å hjelpe andre, og får pga. dette veldig mange nye venner og allierte. Vi tar nesten daglige wipes på Salvation, og har en base m. flere hus. Send gjerne en PM om noen er interessert i å spille med oss. Vi er alle over 25, og vi bruker alltid TS eller Skype.
Sist endret av CosmoKramer; 21. mai 2013 kl. 11:51.
Kunne gjerne tenkt meg noen å spille med! Bare å si skype, hvilken server/mod, så kan jeg legge dere til. Er 18 og har ikke så mye erfaring om mapsa osv, men gjør mitt beste
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Jeg og noen norske kompiser spiller på Cherno City Chiefs (Origins). Vi spiller aktivt som heroes, og går veldig inn for å hjelpe andre, og får pga. dette veldig mange nye venner og allierte. Vi tar nesten daglige wipes på Salvation, og har en base m. flere hus. Send gjerne en PM om noen er interessert i å spille med oss. Vi er alle over 25, og vi bruker alltid TS eller Skype.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg CBF til og lete etter reinforcing material, sement og blueprint for å bygge hus med dere. Har allerede hus på en annen server og det tok sin tid, iogmed jeg gjorde mesteparten alene og døde nå og da underveis
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan starter jeg DayZ ? =S Den sier jeg må skrive inn nøkkelkode for Operation Arrowhead pakke, greit jeg har nøkkelen, men den åpner INGEN nøkkel rute, og jeg finner ingen heller. =(
Også hvordan får jeg spillt DayZ? har lastet ned modden, men hvordan finner jeg DayZ server og jeg vil gjerne starte en egen mappe der jeg kan være alene på "private match" der jeg setter passord på mappen så ingen andre kommer seg inn. Help!
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Hvordan starter jeg DayZ ? =S Den sier jeg må skrive inn nøkkelkode for Operation Arrowhead pakke, greit jeg har nøkkelen, men den åpner INGEN nøkkel rute, og jeg finner ingen heller. =(
Også hvordan får jeg spillt DayZ? har lastet ned modden, men hvordan finner jeg DayZ server og jeg vil gjerne starte en egen mappe der jeg kan være alene på "private match" der jeg setter passord på mappen så ingen andre kommer seg inn. Help!
Vis hele sitatet...
Er det steam nøkkel? I såfall løser du inn produkt koden via steam.
Du må ha Arma 2 og Arma 2 operation enten steam eller non-steam, dermed laste ned en launcher [play with six eller Dayzcommander(bedre)].

Last ned alt du trenger via launcherem som er updates, maps osv.. På Dayzcommander launcheren så er det en "install/update" tab, og der er alt du trenger og som viser hvilke versjoner du trenger for å spille Dayz.

Launchern tror jeg vil finne arma2 pathen selv(?)

Les den her hvis det er noen problemer

http://dayz.gamepedia.com/How_to_install_DayZ

EDIT:

Vet ikke med det mappe greiene du snakker om..
Sist endret av Unnskyld; 4. juni 2013 kl. 22:33. Grunn: fordi
Sitat av Unnskyld Vis innlegg
Er det steam nøkkel? I såfall løser du inn produkt koden via steam.
Du må ha Arma 2 og Arma 2 operation enten steam eller non-steam, dermed laste ned en launcher [play with six eller Dayzcommander(bedre)].

Last ned alt du trenger via launcherem som er updates, maps osv.. På Dayzcommander launcheren så er det en "install/update" tab, og der er alt du trenger og som viser hvilke versjoner du trenger for å spille Dayz.

Launchern tror jeg vil finne arma2 pathen selv(?)

Les den her hvis det er noen problemer

http://dayz.gamepedia.com/How_to_install_DayZ

EDIT:

Vet ikke med det mappe greiene du snakker om..
Vis hele sitatet...
Maps
Men jeg fant ut. Takker og bukker!