Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 539
jeg kjøpte akkurat AoC over nettet fra Ageoofconan.com og jeg fant ut nå etter jeg hadde kjøpt det att jeg hadde kjøpt US istede for EU :S

noen som kan hjelpe meg?
eller har forslag?
Sist endret av stec0; 28. oktober 2008 kl. 19:31. Grunn: feil tittel
Ta kontakt med kundeservice?
La være å åpne pakken når den kommer?
Returner den og få den riktige tilsendt?
Tenke litt selv?
stec0's Avatar
Trådstarter
kommer ingen pakke bestilte fra Ageofconan.com da får man bare brukernav og pass
Ta kontakt med kundeservice.
Forklar situasjonen.
Det burde ordne seg.
stec0's Avatar
Trådstarter
ok har sendt en mail nå
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Vel, såvidt jeg har fått med meg, er Eu og US servere slått sammen, så skal vel ikke ha så mye å si?
stec0's Avatar
Trådstarter
ok det viste jeg ikke

Faen AoC har bra kundeservice

sendte mail 19:49 fikk svar 20:06 og alt var greit osv
Sitat av Stickyshift
Vel, såvidt jeg har fått med meg, er Eu og US servere slått sammen, så skal vel ikke ha så mye å si?
Vis hele sitatet...
Nei, det er de ikke.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Stickyshift
Vel, såvidt jeg har fått med meg, er Eu og US servere slått sammen, så skal vel ikke ha så mye å si?
Vis hele sitatet...
Dette er feil.

Uansett tror jeg ikke det er noen stort større sak enn å endre på en fil ved navnet LocalConfig.xml eller noe slikt. Akkurat hvilke linjer som skal endres er jeg ikke helt oppdatert på da jeg har sluttet å spille AoC. Om du eventuelt ikke skulle få noen hjelp fra Funcom selv kan du ihvertfall prøve å søke opp dette.