Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1291
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså, ikke forskjellig rus, men litt mer enkel og håndtere, selv i samme doser som på nål?

Jeg er vant til nål, vært det ett par år. Men det føles så annerledes, sett bort fra smellen og at dette siger mer på. Snakker her om amfetamin.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså, snorter det altså til en forandring.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La meg gjette, du er kompisen min?

Snorting gir ikke like hard smell som skyting, og du må ha litt mer. Jeg synes også at å svelge det og vente til smellet er ganske greit også
Når du snorter amfetamin har du en biotilgjengelighet på 75%, om jeg ikke tar helt feil. Der skyting har 100%. Trooor det det er oppi 80% på oralt, men det kan dog oppleves litt svakere enn sorting pga den treigere virkningen, men har hørt om folk som foretrekker det fordi det varer lenger enn snorting (og IV forøvrig), men dette oppleves individuelt, da det kommer helt an på hva du selv foretrekker.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaff en del 2,5ml pumper, så mekker du speeden som du ville gjort dersom du skulle skutt den.

Kjør ønsket mengde speed opp i rumpa, press pumpen så langt inn som mulig og sørg for at det ikke renner ut igjen ved å flexe lukkemuskelen mens du trekker ut pumpen.

Bruk såklart ny pumpe hver gang, eller vask den jævla godt om du bruker samme igjen.

Bruk gjerne LITT vaselin om du sliter med å få den inn, viktg å treffe nøyaktig i brunøyet.

Nesten like digg som et skudd og MYE bedre for kroppen din!
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ræva smeller mye bedre enn i nesa også forresten.
Vil også tro det er bedre for kroppen å kjøre det i toern også. Bra smell, og du ødelegger ikke luktesansen
Denne tråden trenger en moralpreken.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Painkillers - bring it on!